Axenda A21EG

APADRIÑAMOS ÁRBORES DO PATIO

Alumnado do 1º ciclo apadriñou árbores. Informáronse do nome das árbores e puxéronlle nome, debuxaron as súas follas e, cada grupo de nenos/as apadriñou unha das árbores. Un día saiu ao patio a totalidade do alumnado e leron a información obtida.

GAÑAMOS UN PREMIO POLO NOSO TRABALLO NA A21EG

EMOCIONÁMONOS NO ENTORNO: O NOSO "MAPA EMOCIONAL"

@s nen@s de 2º curso do 3º ciclo de Ed. Primaria elaboramos o mapa emocional da nosa clase visitando diferentes lugares da nosa localidade, para vivir e sentir emocións e comprobar e aceptar os diferentes sentimentos que provocaban en cada un de nós. Así o fixemos e se queres velo mira a presentación que segue:

Así participamos na actividade "O alumnado é protagonista" realizada nunha xuntanza en Ponte Caldelas, estas son algunhas mostras da nosa participación:

FOI UNHA ACTIVIDADE INTERESANTE E DIVERTIDA!!!!!!!!!

FACEMOS XABÓN!!!!

Neste trimestre @s nen@s da escola fixemos xabón empregando aceite usado na cociña. Esta actividade está enmarcada dentro das actividades propias da A21EG. O día 14 de Maio @s nen@s de 3º curso participamos na Xuntanza de alumn@s participantes na actividade "O alumnado é protagonista".

Se miras esta presentación poderás ver como se fai o xabón empregrando aceite usado de cociña:

Está é unha mostra da nosa presentación da actividade na Xuntanza da A21EG en Ponte Caldelas:

PASÁMOLO MOI, MOI BEN!!!!