UN PROXECTO DE CENTRO!!!!

00/00/
Array

Por segundo ano consecutivo concedeusenos un Plan de Autoavaliación e Mellora da Calidade Educativa. No curso 2009-2010 titulabase "Educación emocional e Atención á diversidade como estratexias de calidade".

No presente curso 2010-2011, o noso proxecto titulase:

"CAMIÑANDO CARA AS COMPETENCIAS DENDE A ATENCIÓN Á DIVERSIDADE"

Con este proxecto pretendemos traballar na nosa escola os seguintes aspectos de cara á mellora da calidade educativa e que se desenvolven no mesmo:

• Os procesos cognitivos básicos dende a teoría PASS e a Teoría dos comportamentos enmascaradores
  • O traballo cooperativo como estratexia metodolóxica favorecedora da inclusión educativa
  • Desenvolvemento de programas específicos que contribúan a mellora de aspectos que dificultan o proceso de aprendizaxe do noso alumnado como:

-PROGRAMA DE COMPRENSIÓN LECTORA

-PROGRAMA DE TÉCNICAS PARA APRENDER A ESTUDAR BEN

-PROGRAMA DE RAZOAMENTO LÓXICO-MATEMÁTICO

-PROGRAMA DE ED.EMOCIONAL, VALORES E  RESOLUCIÓN  DE   CONFLITOS

-POTENCIACIÓN DO PLAN DE ACCIÓN TITORIAL

• Revisión e adaptación do Proxecto Educativo ás novas liñas metodolóxicas que marcan a filosofía do noso centro.
  • Contribución de todo o anterior ao desenvolvemento das competencias básicas.

"EDUCAR A TOD@S PARA SER FELICES, PORQUE TOD@S SOMOS DIFERENTES, TOD@S SOMOS IGUAIS"

Agora mesmo hai 0 usuarios e 0 invitados conectados.

« Maio 2024 »