ASI FOI O NADAL EN CADRECHE 2022!!!

O Nadal en Cadreche foi moi especial, pasámolo moi moi ben e desfrutamos abondo.

Deixámosvos por aquí para que poidades ver un resumo do que foi o noso día:

SUBÍMONOS AO TRINEO QUE TEMOS NA ESCOLA GRAZAS A COLABORACIÓN DE MARCOS , O NOSO CONSERXE QUE TRABALLOU ARREO PARA QUE O POIDESEMOS DESFRUTAR, E POR ISO QUIXEMOS FACERNOS UNHA BONITA FOTO. Mira a ver se te atopas:

PAPÁ NOEL VISITOUNOS GRAZAS A ANPA CADRECHE , E COMO NON DESTA VEZ , TOCABA QUE FORA UN PAPÁ NOEL MOI ESPECIAL PARA CADRECHIÑAS E CADRECHIÑOS. AQUÍ QUEDA UN FERMOSO RECORDO.

PERO..... O FESTIVAL ESTIVO ESPECTACULAR, GRAZAS A NOSA PROFE DE MÚSICA "ELSA" QUE PUXO TODO O SEU EMPEÑO NA ORGANIZACIÓN, COA COLABORACIÓN DE TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA, PARTICIPAMOS TODAS E TODOS.......

Este vídeo ten un valor especial porque está grabado por nenas de sexto grazas aos materiais que adquirimos en POLOS CREATIVOS!!

Agora mesmo hai 0 usuarios e 1 invitado conectados.