Curso 16-17

O outono en E. Infantil

Os rapaces e rapazas de 3 anos son uns verdadeiros artistas, cun pouco de axuda, mostrannos un outono do mais variado e creativo.

PRIMEIROS AUXILIOS

Os rapaces e rapazas de quinto recibimos na nosa clase a dúas rapazas de Protección Civil. Elas ensináronnos varias técnicas de primeiros auxilios.

Aprendimos a ver, oír e sentir (VOS)

A técnica para poñer ao acidentado en posición lateral de seguridad.

A facer a reanimación cardiopulmonar

Todos practicamos con moito interés

Foi moi instructivo e divertido.

Queremos dar as grazas ao persoal de protección civil pola súa colaboración.

TEI. PRESENTACIÓN DE TITORAS/ES E TITORIZADAS/ES

Seguimos coas actividades de Titoría entre Iguais.

Durante este primeiro trimestre temos realizado as primeiras actividades deste programa de educación emocional e prevención do acoso escolar.

O alumnado de 3º e 5º participou dunha xornada informativa e o de 5º tivo tamén unha xornada formativa intensa na que recibíu a capacitación inicial para ser titora ou titor emocional do alumnado de 3º. Nesta xornada, o alumnado recibíu unha acreditación e, voluntariamente, puido facer a solitude formal para que se asignase un neno ou nena a titorizar.

Hai que dicir que o cen por cen do alumnado quixo participar de xeito activo.

Hai uns días, se realizou a asignación de Titoras/es e titorizados, nunha xornada na que se realizaron actividades de presentación. Foi un momento moi especial.

De forma paralela, nas titorías, se están programando actividades educación emocional e resolución de conflictos, que teñen como obxectivo a mellora da autoestima, a empatía ou a inclusión. Estas actividades, xunto coas de cohesión entre Titoras/es e titorizados manteranse ao longo do curso.

Compartimos tamén unha destas actividades de cohesión na que se aproveitaron os xogos populares para aumentar a confianza e a complicidade entre estas pequenas parellas ou tríos.

MAGOSTO 2016

Queremos compartir algunhas das imaxes do Magosto deste ano.

Comezaremos por agradecer ás avoas e avós que viñeron pasar un anaco con nós, compartindo parte da mañá e colaborando á hora de pelar castañas para os máis pequenos e, ás que nesta ocasión non puideron estar, agardamos poder velas na seguinte. Tamén agradecemos ás náis da ANPA que axudaron, como cada ano, na organización desta festa.

Este ano tivemos un Magosto do máis cooperativo tanto nas actividades de primaria, como nas de infantil.

En primaria resalizouse unha xincana na que, durante 2 horas, 50 grupos mixtos con alumnado dos diferentes cursos, tivo que resolver 10 retos espallados por todo o colexio. Cada proba tiña uns 10 minutos para ser realizada, avaliada e saír correndo ao seguinte obradoiro.

O alumnado de infantil participou en 6 xogos populares. Neste caso os grupos tamén estaban formados por nenas e nenos de distinas aulas e niveis.