30 DE XANEIRO

Día Escolar da Non Violencia e a Paz coincidindo coa conmemoración da morte de Mahatma Gandhi, un referente para a tolerancia, a solidaridade, a concordia, o respeto aos dereitos humans, a no violencia e a paz.

Este ano valoramos as figuras de "Premio Nobel da Paz" como recoñecemento que se otorga á persoa ou institución que traballa máis ou mellor en favor da fraternidade, a abolición das pelexas e a celebración e promoción dos procesos de paz. Os nenos e nenas elexiron dentro sos seus compañeiros aquel que destacaba por ser unha persoa que respecta oas demais e non despreza a ninguén, unha persoa xusta, xenerosa e que comparte cos demais, unha persoa que sabe perdoar se alguén lle fai mal, unha persoa que intenta solucionar os problemas amablemente e que escoita, dialoga e non intenta impoñer a súa opinión pola forza.

Ao igual que Mahatma Gandhi, que non chegou a recibir o Premio Nobel, sabemos que temos moitos alumnos que o merecen e non o recibiron... quedémonos co dito "non están tosos os que son, pero son todos os que están"

logo conselleria

ligazón abalar