Skip to Content

ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2021/22

Desde o 1 ata o 22 de marzo, ambos incluídos, estará aberto o prazo de presentación de solicitudes de admisión no noso centro para o curso 2021/22.

Que documentación hai que presentar?

  • Modelo de solicitude debidamente cuberto (ED550B).
  • Copia do libro de familia ou documentación acreditativa do requisito de idade do alumno/a (DNI, partida de nacemento, padrón municipal…).
  • No caso de optar a un curso de primaria, deberán achegar a certificación de matrícula do centro de procedencia (certificado oficial do expediente académico).
  • En caso de separación xudicial ou divorcio, presentarase unha copia do convenio regulador ou da resolución xudicial.

Como se pode presentar a solicitude?

  • Na secretaría do propio centro.
  • De xeito telemático, na aplicación “Admisión do alumnado”.  É imprescindible contar con certificado dixital ou a chave 365.

 No caso de optar pola presentación na secretaría do centro pódese obter o modelo de solicitude dos seguintes xeitos.

 

Prazas ofertadas en 4º de infantil: 50*


 * 6 destas prazas están disposición da comisión de escolarización para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (art. 3 da Orde do 12 de marzo de 2013, DOG do 15)

 

 Resumo do calendario do proceso de matrícula.

1 ó 22 de marzo de 2021 Presentación de solicitudes
25 de marzo a 9 de abril Presentación da documentación acreditativa en caso de ser necesaria a baremación.
Antes do 26 de abril Publicación no centro  da listaxe provisional de admitidos/as e non admitidos/as
Antes do 15 de maio

Publicación no centro das listaxes definitivas de admitido/as e non admitidos/as

Do 20 ao 30 de xuño Formalización da matrícula

 



blog | by Dr. Radut