Solicitude xornada única de mañán para o curso 2019/2020

Imaxe calendario

Esta páxina ter por obxectivo informar dos pasos a seguir para a solicitude do horario de mañán para o próximo curso 2019/2020. Esta solicitude está baseada na inquedanza amosada por parte da comunidade educativa, sustentada por criterios pedagóxicos e coa garantía de manter servizos básicos como son o transporte e o comedor escolar.

Campo a través

campotraves2

O pasado venres 11 de xaneiro, máis de 100 nenos e nenas participaron na carreira de Campo a través, dentro do programa Xogade da Secretaría Xeral e no marco do Plan Proxecta no que o centro participa.

Resolución convocatorias English Week e Semana STEM

Fai se pública a relación de participante tanto na Englush Week (alumnado de 6º de Educación Primaria) coma na Semana STEM (alumnado de 5º de Educación Primaria).

Nuns días recibiremos máis información por parte da Consellería. No momento de dispoñer desta información será trasladada ás familias interesadas.

Excursión a Peares

A pasada semana gozamos dunha fantástica experiencia no centro de Inmersión Lingüística de Os Peares.

Mandáronnos un correo que nos gustaría compartir con vós

Picade neste link

ALUMNADO ADMITIDO CURSO 2018/19

No arquivo adxunto publícase a relación definitiva de novo alumnado admitido para o curso 2018/19.

Lémbrase que o prazo de matriculación do alumnado que figura admitido é do 20 ao 29 de xuño, ámbolos ous días incluídos.