LISTADO DEFINITIVO DE FONDO LIBROS e outros avisos

Unha vez rematado o curso escolar do alumnado procedemos a comunicar varios avisos de interese para as familias.

1.- Publicamos a listaxe DEFINITIVA de adxudicación de libros de texto para 3º e 4º nivel de Primaria.

2.- Teñen á súa disposición  os vales de axuda de libros para 1º e 2º e os vales de axuda de material para toda primaria que pregamos pasen a recoller en horario de 9.00 a 13.00 horas ata o día 12 do mes de xullo .

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2019/20

No DOG do día 20 de mayo de 2019 publícase a ORDE 3 DE MAIO DE 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/20. Facendo clic sobre o subliñado pódese ler a orde completa.

A quen vai dirixida cada axuda?

INSTRUCCIÓN COMEDOR E TRANSPORTE ESCOLAR CURSO 2019/20

Unha vez publicadas as instrucción 2 de 2019 que regulará durante o curso 2019/20 o comedor escolar poñemos a vosa disposición o texto das mesma.

Para ser usuario do comedor é imprescindible entregar na secretaría do Colexio, cuberto e asinado polos pais, o Anexo II de Autodeclaración que figura como arquivo adxunto a esta páxina. (Dispón de dous formatos word e PDF)

Comunicación na familia: normas e límites

Anunciamos a próxima xornada formativa organizada polo ANPA do colexio que terá por título:

Comunicación na familia: normas e límites

Será impartida polo Dr Juan Carlos Prados Moreno, Psicólogo da Unidade de Prevención de Condutas Adictivas do Concello de Betanzos.

Data e lugar:

MARTES 9 DE ABRIL DE 2019 AS 17:00 HORAS
SALA DE AUDIOVISUAIS DO C.E.I.P. Plurilingüe San Marcos

Pago telemático do comedor por ABALAR, ATRIGA e pago presencial en entidades bancarias

Medios de pagamento do servizo do comedor escolar

Na seguinte publicación amosamos diferentes métodos de pago do comedor escolar. Ata o momento podíase realizar esta pagamento de xeito presencial ou ben empregando un DNI electrónico ou o certificado dixital. Lendo o artigo na súa totalidade podernase consultar todos os métodos dispoñibles ata o día de hoxe e a forma de xustificación dos mesmos.