COMEDOR

O comedor como un servizo máis do Colexio informará todos os meses do seu men

ú que

Procuramos ofrecer unha dieta sana e equilibrada ademáis de atender a aquelasdía a día se sirve ao alumnado.

dietas necesarias en función de intolerencias ou alerxias alimentarias.

Asimesmo a publicidade do menú debe servir para que, nas casas, complementen

INSTRUCCIÓN COMEDOR E TRANSPORTE ESCOLAR CURSO 2019/20

Unha vez publicadas as instrucción 2 de 2019 que regulará durante o curso 2019/20 o comedor escolar poñemos a vosa disposición o texto das mesma.

Para ser usuario do comedor é imprescindible entregar na secretaría do Colexio, cuberto e asinado polos pais, o Anexo II de Autodeclaración que figura como arquivo adxunto a esta páxina. (Dispón de dous formatos word e PDF)

Pago telemático do comedor por ABALAR, ATRIGA e pago presencial en entidades bancarias

Medios de pagamento do servizo do comedor escolar

Na seguinte publicación amosamos diferentes métodos de pago do comedor escolar. Ata o momento podíase realizar esta pagamento de xeito presencial ou ben empregando un DNI electrónico ou o certificado dixital. Lendo o artigo na súa totalidade podernase consultar todos os métodos dispoñibles ata o día de hoxe e a forma de xustificación dos mesmos.

Acceso ao EspazoAbalar por DNI-e e Certificado Dixital FNMT

Ante as dúbidas xurdidas relacionadas co acceso ao espazoAbalar empregando o DNI electrónico ou o Certificado Dixital da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre, publicamos dous videos explicativos.

Acceso empregando o DNI electrónico.

Acceso por Certificado Dixital da FNMT

Obtención do recibo de pago do comedor e pago das taxas.

Continuando coa liña dos videos para o acceso aos servizos do espazoAbalar, publícanse dous videos que amosan como obter o recibo de pago do comedor e como pagar a taxa do mesmo.

Para calquera dúbida quedamos á vosa disposición.

Obtención do recibo de pago do comedor.

Pago taxa servizo comedor gallego.

NORMATIVA COMEDORES

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación publica o Decreto 132/2013 de 1 de agosto (DOG do 13/08/2013) polo que se regulan os Comedores Escolares. No arquivo adxunto teñen a súa disposición o texto completo do Decreto