Libros de texto

LISTADO DEFINITIVO DE FONDO LIBROS e outros avisos

Unha vez rematado o curso escolar do alumnado procedemos a comunicar varios avisos de interese para as familias.

1.- Publicamos a listaxe DEFINITIVA de adxudicación de libros de texto para 3º e 4º nivel de Primaria.

2.- Teñen á súa disposición  os vales de axuda de libros para 1º e 2º e os vales de axuda de material para toda primaria que pregamos pasen a recoller en horario de 9.00 a 13.00 horas ata o día 12 do mes de xullo .

FONDO SOLIDARIO E AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2019/20

No DOG do día 20 de mayo de 2019 publícase a ORDE 3 DE MAIO DE 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/20. Facendo clic sobre o subliñado pódese ler a orde completa.

A quen vai dirixida cada axuda?

ADXUDICACIÓN DEFINITIVA FONDOLIBROS PARA 3º E 4º DE PRIMARIA

Comunicamos que xa se realizou a adxudicación definitiva do fondolibros para alumnado de 3º e 4º Nivel unha vez rematado o periodo de alegacións.

No arquivo adxunto figura a relación de alumnado xunto aos libros que se lle adxudica.

Os libros estarán a disposición do alumnado o primeiro día de clase (12 de setembro), xunto as indicacións de uso e devolución e unha folla onde figura a relación de libros prestados (esta folla deberá devolverse ao centro asinada).

LIBROS DE TEXTO 2017/18

Nos arquivos que se adxuntan poden consultar a relación de libros de texto para o curso 2017/18

Información ás familias: