Libros de texto

FONDOLIBROS, AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2017/18

No DOG do día 22 de mayo de 2017 publícase a ORDE do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18. Facendo clic sobre o subliñado pódese ler a orde completa.

A quen vai dirixida cada axuda?

ADXUDICACIÓN DEFINITIVA FONDOLIBROS PARA 3º E 4º DE PRIMARIA

Comunicamos que xa se realizou a adxudicación definitiva do fondolibros para alumnado de 3º e 4º Nivel unha vez rematado o periodo de alegacións.

No arquivo adxunto figura a relación de alumnado xunto aos libros que se lle adxudica.

Os libros estarán a disposición do alumnado o primeiro día de clase (12 de setembro), xunto as indicacións de uso e devolución e unha folla onde figura a relación de libros prestados (esta folla deberá devolverse ao centro asinada).

LISTADO PROVISIONAL DE FONDO LIBROS e outros avisos

Unha vez rematado o curso escolar do alumnado procedemos a comunicar varios avisos de interese para as familias.

1.- Publicamos a listaxe provisional de adxudicación de libros de texto para 3º e 4º nivel de Primaria. Lembramos que o prazo de reclamacións remata o martes ás 14.00 h. Polo tanto o mércores, día 11, xa se publicará a listaxe definitiva.

LIBROS DE TEXTO 2017/18

Nos arquivos que se adxuntan poden consultar a relación de libros de texto para o curso 2017/18

Información ás familias: