Libros de texto

LISTADO DEFINITIVO DE FONDO LIBROS e outros avisos

Unha vez rematado o curso escolar do alumnado procedemos a comunicar varios avisos de interese para as familias.

1.- Rematado o prazo de reclamacións publicamos a listaxe definitiva de adxudicación de libros de texto para 3º e 4º nivel de Primaria.

2.- Teñen á súa disposición  os vales de axuda de libros para 1º e 2º e os vales de axuda de material para toda primaria que pregamos pasen a recoller en horario de 9.00 a 14.00 .

FONDOLIBROS, AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2017/18

No DOG do día 22 de mayo de 2017 publícase a ORDE do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18. Facendo clic sobre o subliñado pódese ler a orde completa.

A quen vai dirixida cada axuda?

ADXUDICACIÓN DEFINITIVA FONDOLIBROS PARA 3º E 4º DE PRIMARIA

Comunicamos que xa se realizou a adxudicación definitiva do fondolibros para alumnado de 3º e 4º Nivel. As relacións figuran en tres arquivos diferentes que conteñen a seguinte información:

LIBROS DE TEXTO 2017/18

Nos arquivos que se adxuntan poden consultar a relación de libros de texto para o curso 2017/18

Información ás familias: