LISTADO DEFINITIVO DE FONDO LIBROS e outros avisos

Unha vez rematado o curso escolar do alumnado procedemos a comunicar varios avisos de interese para as familias.

1.- Publicamos a listaxe DEFINITIVA de adxudicación de libros de texto para 3º e 4º nivel de Primaria.

2.- Teñen á súa disposición  os vales de axuda de libros para 1º e 2º e os vales de axuda de material para toda primaria que pregamos pasen a recoller en horario de 9.00 a 13.00 horas ata o día 12 do mes de xullo .

3.- Están  á súa disposición os impresos de comedor correspondente ao mes de xuño.

4.- Lémbrase que o día 11 de xullo remata o prazo de entrega do anexo II de comedor escolar.

5.- Publicado o calendario escolar para o curso 2019/20. Poden consultalo facendo clic no enlace.