Estreamos nova páxina web

02/11/2021 18:49
Atlantic/Bermuda

Desde hoxe publicaremos nesta nova versión web e esperamos que vos guste.

Traballaremos nela a diario para mellorala día a día e por iso queremos a túa opinión, é moi importante para nós.

Nova web na dirección www.ceipsanmarcos.es

Horario de mediodía

Estimadas familias

Lembramos que o alumnado que non come no comedor ten que esperar na porta principal a que se lles abra a porta poucos minutos antes das tres.

En ningún caso poden acceder ao centro por outros lugares.

Moitas grazas

Souto

Estimadas familias

Despois de consultar a predicción meteorolóxica paraece que mañá pola mañá non vai chover así que aproveitaremos para ir ao souto o alumnado de Educación Infantil, 1º e 2º que son os grupos que irán en bus.

Se o tempo non o permitise quedaremos no centro.

Se pode ser, que traian roupa cómoda e lembrade que no autobús é extrictmente obrigatorio levar cubre bocas, polo que pregamos que todo o alumnado de infantil a traia.

Moitas grazas.

Un saúdo

Saída ao souto

Estimadas familias

Despois de consultar a predicción meteorolóxica paraece que mañá pola mañá non vai chover así que aproveitaremos para ir ao souto o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º B que son os grupos que irán camiñando.

Se o tempo non o permitise quedaremos no centro.

En canto ao resto de alumnado, que irá en bus, seguiremos atentos ás prediccións para aproveitar a primeira ocasión que se presente

Un saúdo.

Día non lectivo

Estimadas familias

O vindeiro día 11 de Outubro será non lectivo porque é o día que a Consellería elixiu para conmemorar o día do mestre

Moitas grazas.

Un cordial saúdo

HORARIO DE OUTUBRO A MAIO

Estimadas familias

Lembramos que hoxe xa comezamos co horario habitual do centro.

As saídas levaranse a cabo como os luns de setembro.

16.20  Infantil.

16.25  3º, 4º, 5º e 6º.

16.30  1º e 2º.

Se alguén vai comer á casa hai que vir a recollelo ás 13.15 horas e teñen que volver ás 15.00 horas. UN MESTRE OU COIDADOR ACUDIRÁ A ABRIR A PORTA.