ADXUDICACIÓN DEFINITIVA FONDOLIBROS PARA 3º E 4º DE PRIMARIA

Comunicamos que xa se realizou a adxudicación definitiva do fondolibros para alumnado de 3º e 4º Nivel unha vez rematado o periodo de alegacións.

No arquivo adxunto figura a relación de alumnado xunto aos libros que se lle adxudica.

Os libros estarán a disposición do alumnado o primeiro día de clase (12 de setembro), xunto as indicacións de uso e devolución e unha folla onde figura a relación de libros prestados (esta folla deberá devolverse ao centro asinada).

Excursión a Peares

A pasada semana gozamos dunha fantástica experiencia no centro de Inmersión Lingüística de Os Peares.

Mandáronnos un correo que nos gustaría compartir con vós

Picade neste link

ALUMNADO ADMITIDO CURSO 2018/19

No arquivo adxunto publícase a relación definitiva de novo alumnado admitido para o curso 2018/19.

Lémbrase que o prazo de matriculación do alumnado que figura admitido é do 20 ao 29 de xuño, ámbolos ous días incluídos.

Entroido 2018

Os Cabaleiros da orde de Santiago, os músicos do Pórtico da Gloria, os sinais do camiño, os peregrinos (antigos e modernos) e por       suposto … todos os animaliños que forman parte do camiño (coidados polas súas árbores protectoras) puxémonos en marcha o pasado   venres de Entroido para saudar a todos os veciños e veciñas de Abegondo.

Festival de Nadal

Pois chegou o momento de celebrar o Nadal e, como todos os anos   nós tamén o queremos celebrar cos compañeiros cos que pasamos   tantas horas durante o curso.

Coma sempre, xuntámonos para cantar, bailar, actuar … en fin, facer unha pequena festa que nos sirve tamén de despedida porque marchamos de vacacións ata o ano que vén!!!