Asignación definitiva fondo libros

Estimadas familias.

Xa tedes á vosa disposición na porta de acceso ao centro a listaxe definitiva da asignación de libros para os vosos fillos e fillas.

Podedes pasar a consultada cando queirades.

Publicación das listaxes provisionais de fondo libros e recollida de vales.

Estimadas familias.

Na porta de cristal de acceso ao centro están publicadas as listaxes provisionais de fondo libros. A mediados da semana que vén publicaremos a listaxe definitiva na que xa aparecen asignados os libros por materias para cada alumno / a

Aproveitamos tamén para informarvos de que a partir do luns día 6, en horario de 10.00 a 13.00 horas e ata o día 15 podedes pasar a retirar os vales de axuda para libros e material.

Temas varios

Estimadas familias.

Achegamos en arquivos adxuntos a lista de material para cada un dos niveis educativos para o curso que vén, así como a lista de libros.

Tamén aproveitamos para comunicar que TODAS AS SOLICITUDES DE ADMISIÓN RECIBIDAS NESTE CENTRO pasan a definitivas.

Dende o xoves podedes pasar a formalizar a matrícula en horario de 10 a 13 horas.

Que pasedes unha boa noite de San Xoán.

Despedida de curso 2020

Que pasedes un fantástico verán.

Agardámosvos en setembro con moita ilusión.

INSTRUCCIÓN COMEDOR CURSO 2020/21

Unha vez publicada a instrucción 2 de 2019 que regulará durante o curso 2020/21 o comedor escolar poñemos a vosa disposición o texto da mesma.

Para ser usuario do comedor é imprescindible entregar por correo electrónico ou na secretaría do Colexio, debidamente cuberto e asinado polos pais e membros da unidade familiar maiores de idade, o Anexo II de Autodeclaración. Aqui dispón dunha axuda para cubrir o cálculo do pagamento

Entregarase ata o día 10 de xullo en horario de 10 a 13 horas.

PUBLICACIÓN DE CUALIFICACIÓNS

Estimadas familias

Informamos de que as cualificacións dos vosos fillos e fillas serán publicadas en ABALAR  da seguinte maneira.

MÉRCORES 17 ás 14.00 horas : Educación infantil, 1º e 2º de Educación Primaria.

XOVES 18 ás 14.00 horas : 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.