Samaín e Halloween

Como ben sabedes acabamos de celebrar a arrepiante festa de Halloween e Samaín e, coma sempre, non podemos facer máis que darvos as máis expresivas grazas pola vosa colaboración. Cada ano sorprendédesnos máis co voso traballo, coa vosa entrega e coa vosa imaxinación.

Este ano o nivel, de novo, subiu e subiu. GRAZAS!! Sen todos vós isto non sería posible.

Xa estamos de volta!!

Ola a tod@ s e benvidos de novo a esta vosa casa.

O verán pasou nun suspiro e xa estamos aquí outra vez cargados de enerxías renovadas e preparados para facer unha chea de cousas novas.

Ata pronto!!

Elena Ferro

O pasado día 23 de Maio a zoqueira Elena Ferro visitou o Ceip Plurilingüe San Marcos.

Foi un auténtico pracer tela connosco. Explicounos como a súa familia sempre estivo nesta labor artesanal de facer zocos e como o paso do tempo fixo que se tivera que adaptar ás novas modas. Contounos dos tempos nos que ían ás feiras con zocos, cintos ou bolsas e como os novos tempos a levaron a estes novos deseños que tanto nos gustaron.

Carreira contra a fame

O pasado día 16 de maio o noso centro    participou na XX edición da "carreira contra a fame"  promovida pola ONG Acción contra a Fame e  organizada polo propio centro escolar, xunto con máis de 400 centros de toda España. A carreira consistiu nun percorrido circular de 300 metros no que o alumnado tiña que tratar de dar o maior número de voltas posibles.