FONDO SOLIDARIO E AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2019/20

No DOG do día 20 de mayo de 2019 publícase a ORDE 3 DE MAIO DE 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/20. Facendo clic sobre o subliñado pódese ler a orde completa.

A quen vai dirixida cada axuda?

Comunicación na familia: normas e límites

Anunciamos a próxima xornada formativa organizada polo ANPA do colexio que terá por título:

Comunicación na familia: normas e límites

Será impartida polo Dr Juan Carlos Prados Moreno, Psicólogo da Unidade de Prevención de Condutas Adictivas do Concello de Betanzos.

Data e lugar:

MARTES 9 DE ABRIL DE 2019 AS 17:00 HORAS
SALA DE AUDIOVISUAIS DO C.E.I.P. Plurilingüe San Marcos

Pago telemático do comedor por ABALAR, ATRIGA e pago presencial en entidades bancarias

Medios de pagamento do servizo do comedor escolar

Na seguinte publicación amosamos diferentes métodos de pago do comedor escolar. Ata o momento podíase realizar esta pagamento de xeito presencial ou ben empregando un DNI electrónico ou o certificado dixital. Lendo o artigo na súa totalidade podernase consultar todos os métodos dispoñibles ata o día de hoxe e a forma de xustificación dos mesmos.

Solicitude xornada única de mañán para o curso 2019/2020

Imaxe calendario

Esta páxina ter por obxectivo informar dos pasos a seguir para a solicitude do horario de mañán para o próximo curso 2019/2020. Esta solicitude está baseada na inquedanza amosada por parte da comunidade educativa, sustentada por criterios pedagóxicos e coa garantía de manter servizos básicos como son o transporte e o comedor escolar.

Campo a través

campotraves2

O pasado venres 11 de xaneiro, máis de 100 nenos e nenas participaron na carreira de Campo a través, dentro do programa Xogade da Secretaría Xeral e no marco do Plan Proxecta no que o centro participa.