ALUMNADO ADMITIDO CURSO 2021/22

Rematado o prazo de reclamacións elévanse a definitivos os listados provisionais de alumnado admitido para o curso 2021/22.

Lembramos que entre os días 20 e 30 de xuño as familias do alumnado admitido formalizarán a matrícula.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2021 - 22

1.- RESERVA DE PLAZA.  O alumnado que cambia de etapa educativa debe reservar a súa plaza no centro de referencia (IES Vios) entre o día 11 de xaneiro e o 8 de febreiro. Poderao facer a través da aplicación “admisionalumnado” (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado) o formulario normalizado (ED550A e ED550A bis

2. PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN. Os plazos son os que siguen

● Presentación da solicitude do 1 de marzo ao 22 de marzo documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.

● Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 25 de abril de 2021.

● Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

● Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: antes de 15 de maio de 2021.

● Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 20 ao 30 xuño de 2021.

HORARIO DE ATENCIÓN : Telefonicamente de 9.45 a 13.30 horas.

Lembramos que hai que se precisa o libro de familia, o DNI de ambos proxenitores e, en caso de separación ou divorcio a documentación pertinente. Xunto con esto o ANEXO II cuberto xunto co impreso de parada de bus, opción relixiosa  e autorización de imaxe.

Lémbrase que o alumnado actualmente matriculado no centro ten reserva de praza automática para o seguinte curso escolar.

Nota: Está a súa disposición nos arquivos adxuntos toda a documentación necesaria a  presentar na secretaría do colexio.