PUBLICACIÓN CUALIFICACIÓNS 1º AVALIACIÓN

Dada a situación actual que estamos a vivir por mor da pandemia, este ano as cualificacións dos alumnos e alumnas faranse públicas a través do Abalar Móbil a partir das dúas da tarde do presente día.

Un saúdo e felices festas!

MENSAXE DE PAPÁ NOEL AOS NENO E NENAS DE RIOTORTO

NADAL 2020-2021

MENSAXE DE PAPÁ NOEL AOS NENOS E NENAS

Queridos nenos e nenas do colexio!

Esta mañá chegou ao correo do colexio unha mensaxe moi especial.

A continuación podédela ver, non sen antes desexarvos que pasedes unhas felices festas navideñas pese a situación de pandemia que estamos a atravesar.

Bo Nadal!

HALLOWEEN 2020-2021

CHEGOU O HALLOWEEN PESE A PANDEMIA AO NOSO COLEXIO

Este ano, pese a ser un ano atípico no referido ás celabracións, os nenos e nenas do colexio quixémolo festexar nas aulas individualmente e logo compartilo co resto do alumnado a través deste vídeo.

Agardamos que vos guste!

FELICITACIÓN DE NADAL

FELICITACIÓN DE NADAL COAS  POSTAIS REALIZADAS POLOS ALUMNOS E ALUMNAS.

A continuación presentámosvos o fermoso traballo que fixeron os nenos e nenas do colexio para felicitarvos o Nadal.

Agardamos que vos guste!ac

ón podedes visualizar as distintas postais navideñas realizadas polos nosos alumnos e alumnas, un fermoso traballo que queremo presentarvos. Agardamos que vos guste

Publicación dos criterios e procedementos de distribución de máscaras entre alumnado matriculado en educación primaria, secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta Consellería e en centros privados concertado

Na orde do 6 de novembro establécense os criterios e procedementos para a distribución de máscaras ao alumnado dos centros docentes públicos e concertados.

DESTINATARIOS

Os detinatarios desta axuda son aqueles alumnos e alumnas que reúnan os seguintes requisitos:

• Alumnado que fóra beneficiario da axuda de material escolar.
  • Alumnado que pese a non recibir a axuda de material escolar, reúna as seguites condicións:
  1. Pertenza as familias cunha rentar per cápita inferior a 6000 euros.
  2.  Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia, ou teña unha discapacidade recoñecida igual ou superior ao 65 por cento, con independencia da renda familiar

PROCEDEMENTO

• Corresponde aos centros tramitar as solicitudes a través da aplicación informática.
  • O alumnado que fose beneficiario da axuda a material escolar non terá que presentar solicitude no centro, quedará exento deste requisito.
  • O alumnado que non sendo beneficiario da axuda a material escolar pero reúna as condicións do apartado 1 anterior, terán que presentar solicitude no centro educativo co formulario de solicitude correspondente (Anexo I), e traer cuberto tamén (Anexo II),  xunto coa documentación solicitada na orde. Poderédelos descargar ben, na orde anterior ou ben pinchando aquí.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

O prazo para a presentación de solicitudes será de dez días hábiles, contados a partir do día seguinte da publicación desta orde no DOGA. (14/11/2020 a 26/11/2021).

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

Ler na Orde anteriormente citada.

Días de libre disposición do centro

DÍAS DE LIBRE DISPOSICIÓN DO CENTRO.

Estimadas familias:

Os días de libre disposición do centro, e polo tanto NON HABERÁ COLEXIO son:

• 2 de novembro de 2020
  • 30 de abril de 2021.

MENÚS DO CEIP DE RIOTORTO

MENÚ DO MES DE XANEIRO

Prema no enlace para ver o menú de xaneiro de 2020

MENÚ DO MES DE DECEMBRO

Prema no enlace para ver o menú de decembro.

MENÚ DO MES DE NOVEMBRO

Prema no enlace para ver o menú de novembro.

MENÚ DO MES DE OUTUBRO

What do you want to do ?

New mail

What do you want to do ?

New mail

REUNIÓN XERAL DE PAIS E NAIS DE INICIO DE CURSO

REUNIÓN XERAL DE PAIS E NAIS NO CEIP DE RIOTORTO

INSTRUCCIÓNS XERAIS

Entrada ás 10:00h no pavillón de deporte.

Comunicado da directora:

BENVIDOS AO NOVO CURSO ESCOLAR 2020-2021

INICICIO DO NOVO CURSO 2020-2021

Benvidos e benvidas ao tan ansiado curso escolar 2020-2021.

FELICES VACACIÓNS

Este ano non nos podemos despedir do noso alumnado como nos houbese gustado, especialmente o que remata Educación Primaria.