MENÚ COMEDOR ESCOLAR MES DE MARZO

Estimadas familias,

Adxúntase o menú do comedor escolar para o mes de marzo.

PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2024-2025

PRAZO DE PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN:  DO 1 AO 20 DE MARZO DE 2024

NORMATIVA REGULADORA DO PROCESO DE ADMISIÓN:

DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión do alumnado en centros que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, educación primaria, educación secundaria obrigatoria e bacharelato.

ORDE do 21 de outubro de 2022, pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de infantil,e ducación primaria, educación secundaria obrigatoira e bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos do procedemento ED550A, ED550B, ED550C)

CÓMO PRESENTAR UNHA SOLICITUDE:

1. Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro:
    Para presentar a solicitude presencialmente no centro deberá seleccionar a opción de menú “Solicitudes --> Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, deberá premer no botón “Crear e Confirmar”. Feito isto poderá descargala para asinar e presentar no centro.

2. Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica
    Para presentar a solicitude a través da Sede Electrónica deberá acceder a admisionalumnado con usuario de Chave 365 ou con certificado dixital, para iso deberá premer na icona verde que se atopa arriba á dereita. Posteriormente deberá seleccionar a opción de menú “Solicitudes --> Admisión --> Crear”. Deseguido aparecerá unha pantalla na que deberá cubrir os datos necesarios, tales como datos persoais e de contacto, os datos académicos e os criterios alegados e autorizacións. Despois de cubrir a información descrita, deberá premer no botón “Confirmar solicitude” e posteriormente premendo no botón "Firmar e presentar en Sede Electrónica", poderá asinar a solicitude dixitalmente, quedando como presentada no centro, sempre que o proceso de sinatura remate correctamente. Debe achegar escaneada toda a documentación pertinente á hora de presentar solicitude.
    IMPORTANTEDebe achegar, na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, o anexo II bis dixitalizado (COMPROBACIÓN DE DATOS DOS MEMBROS COMPUTABLES DA UNIDADE FAMILIAR, última páxina da solicitude que pode visualizar e descargar nesta aplicación).

3. Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro

Se non desexa cubrir a solicitude dixitalmente pode facelo de xeito manual descargando o arquivo adxunto.

MENÚ ESCOLAR MES DE FEBREIRO

Estimadas familias,

Adxúntase o menú do comedor escolar para o mes de febreiro.

ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS ADSCRITOS PARA O CURSO 2024-2025

RESERVA PRAZA PARA 1º DA ESO - CURSO 2024/2025

O prazo de solicitudes abranguerá do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro de 2024

Iníciase a fase de reserva de praza nos centros de adscrición, no noso caso o alumnado de 6º de Educación Primaria ten preferencia na reserva de praza para 1º da ESO no IES Enrique Muruais (A Pontenova).

Para facer efectiva a reserva de praza deberase presentar unha solicitude de forma presencial ou telemática.

• SOLICITUDE TELEMÁTICA a través da Sede Electrónica, accedendo a admisionalumnado utilizando como usuario a Chave 365 ou o Certificado Dixital.
  • SOLICITUDE PRESENCIAL presentando o ANEXO I cuberto na Secretaría do centro.

INSTRUCCIÓNS PARA CUBRIR O ANEXO I

-A 3ª folla do ANEXO I debe ir asinada preferentemente polos dous proxenitores. No caso de proxenitores separados ou divorciados debe ir asinada polos dous.

Na 4ª folla do ANEXO I "Comprobación de datos da unidade de convivencia" deberán cubrirse nome e apelidos, NIF e relación de parentesco co alumno/a  (pai, nai e irmáns). Se os fillos son menores de idade autorizará o pai ou a nai coa súa sinatura.

NADAL 2023

MENÚ ESCOLAR DO MES DE XANEIRO

Estimadas familias,

Adxúntase o menú do comedor escolar para o mes de xaneiro.

MENÚ ESCOLAR DO MES DE DECEMBRO

Estimadas familias,

Adxúntase o menú do comedor escolar para o mes de decembro.

O NOSO MAGOSTO 2023

Para festexar esta celebración... no CEIP de Riotorto fixemos un intercambio de bailes tradicionais cos amiguiños da Casa Niño A Croa, divertímonos con XOTRAMU (Xogos tradicionais de Muimenta) grazas á nosa Anpa e comimos castañas asadas!

DÍA DOS DEREITOS DO NENO/A

Familias,

O 20 de novembro celébrase o día dos Dereitos do Neno/a. Para dar visibilidade a esta data, unímonos á iniciativa "Día do pixama" (convocado por ASEAF), como símbolo dun dos dereitos básicos dos que moitos nenos/as carecen: CRIARSE EN FAMILIA. Para sumarnos á causa, o día 20 de novembro, animamos aos nosos nenos/as e a toda a nosa comunidade educativa a vir ao colexio en pixama.

Para máis información: https://www.diadelpijama.org/

O NOSO SAMAÍN 2023

No noso Samaín 2023 decoramos sombreiros, realizamos o noso tentempé terrorífico, tivemos un concerto de música e... un postre de medo!!