O ENTROIDO

ENTROIDO

Co galo da celabración do Entroido dirixímonos a vós para informarvos de que dadas as circunstancias sociosanitarias existentes no presente curso, o claustro de mestres acordou EXCEPCIONALMENTE, a non realización de disfraces no centro, porén festexarémolo traendo cada día da semana que vén unha consigna direrente.

1. Luns: zapatos e calcetíns diferentes en cada pé.
  2. Martes: Un chicho no pelo.
  3. Mércores: Mantelo ( delantal)
  4. Xoves: Uñas pintadas.
  5. Venres: acumulación das catro consignas anteriores.

Nota aclaratoria:

Aqueles nenos ou nenas que non queiran facer as consignas anterormente citadas non estarán obrigados nin obrigadas; no canto diso poderán vir disfrazados de xeito libre da casa o venres antes das vacacións de entroido, sempre e cando non traigan complementos e o disfraz sexa o suficientemente cómodo como para non pasar frío nin calor para non ter que quitalo en toda a mañá.

Entroido 2020

Aquí tedes un pequeno recordo do entroido deste ano 2020. Esperamos que vos guste.

Feliz entroido!

INFORMACIÓN ACERCA DO ENTROIDO.

ENTROIDO 2019-2020

Estimadas familias:

Mañá venres 21 de febreiro terá lugar o festexo do entroido do centro.

Como ben sabedes as familias a través dos vosos fillos e fillas, este ano iremos de ferreiros E.P. dado a que o PLAN PROXECTA, este curso xira en torno a esa temática e  de SEMÁFAROS, os alumnos e alumnas de E.I., temática elixida pola mestre titora.

Os nenos e nenas virán vestidos con camiseta e pantalón escuro, preferentemente negro.

ENTROIDO EN RIOTORTO

ENTROIDO 2018-2019

Este ano os alumnos e alumnas de Riotorto así como os mestres e mestras decidiron encher a praza do Concello con personaxes de contos e colorido.

Para celebrar o entroido fixemos o xa acostumado percorrido pola praza cantando o noso propio rap, creado na hora de comedor, coa colaboración do mestre de música e todos e todas cantas estamos participando no servizo de comedor. MOITAS GRAZAS!

A continuación deíxovos un breve resumo dos diferentes traxes que foron elaborados grazas a dirección de Manuela, toda unha experta no diseño. GRAZAS MANUELA!