Secretaría

Publicación dos criterios e procedementos de distribución de máscaras entre alumnado matriculado en educación primaria, secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta Consellería e en centros privados concertado

Na orde do 6 de novembro establécense os criterios e procedementos para a distribución de máscaras ao alumnado dos centros docentes públicos e concertados.

DESTINATARIOS

Os detinatarios desta axuda son aqueles alumnos e alumnas que reúnan os seguintes requisitos:

• Alumnado que fóra beneficiario da axuda de material escolar.
  • Alumnado que pese a non recibir a axuda de material escolar, reúna as seguites condicións:
  1. Pertenza as familias cunha rentar per cápita inferior a 6000 euros.
  2.  Estea matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia, ou teña unha discapacidade recoñecida igual ou superior ao 65 por cento, con independencia da renda familiar

PROCEDEMENTO

• Corresponde aos centros tramitar as solicitudes a través da aplicación informática.
  • O alumnado que fose beneficiario da axuda a material escolar non terá que presentar solicitude no centro, quedará exento deste requisito.
  • O alumnado que non sendo beneficiario da axuda a material escolar pero reúna as condicións do apartado 1 anterior, terán que presentar solicitude no centro educativo co formulario de solicitude correspondente (Anexo I), e traer cuberto tamén (Anexo II),  xunto coa documentación solicitada na orde. Poderédelos descargar ben, na orde anterior ou ben pinchando aquí.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

O prazo para a presentación de solicitudes será de dez días hábiles, contados a partir do día seguinte da publicación desta orde no DOGA. (14/11/2020 a 26/11/2021).

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

Ler na Orde anteriormente citada.

REUNIÓN XERAL DE PAIS E NAIS DE INICIO DE CURSO

REUNIÓN XERAL DE PAIS E NAIS NO CEIP DE RIOTORTO

INSTRUCCIÓNS XERAIS

Entrada ás 10:00h no pavillón de deporte.

Comunicado da directora:

BENVIDOS AO NOVO CURSO ESCOLAR 2020-2021

INICICIO DO NOVO CURSO 2020-2021

Benvidos e benvidas ao tan ansiado curso escolar 2020-2021.

ENTREGA E PUBLICACIÓN DE NOTAS

Hoxe venres 19 de xuño ás 15:00h publicaranse as notas en Abalar.

INFORMACIÓN PARA USAR WEBEX EDU, APLICACIÓN PARA VIDEOCONFERENCIA CON MESTRES

APLICACIÓN WEBEX EDU, INSTRUCCIÓNS PARA CONECTAR COS MESTRES QUE FAGAN USO DESTA APLICACIÓN.

CONSULTA DAS CUALIFICACIÓNS DOS VOSOS FILLOS E FILLAS

CONSULTA DA AVALIACIÓN DOS ALUNNOS E ALUMNAS

Dicirvos que a partires das 12:00h do 1 de abril do 2020 poderedes consular  as cualificacións dos vosos fillos e fillas coa aplicación Abalar Móbil.

As cualificacións desta 2ª avaliación puxéronse cos datos que os mestres e as mestras tiñamos ate que se decretou o estado de alarma.

Comentarvos que todos os contidos traballados a partires do 16 de marzo NON son avaliables, segundo as Instrucións  recibidas pola Consellería de Educación.

Para facer a consulta, deberedes facer os seguintes pasos:

Ter descargada a aplicación Abalar Móbil e darvos de alta.

Entrar no espazo dedicado ao voso fillo de consulta.

Pinchar en Datos Académicos, e aí poderedes ver as notas das distintas avaliacións.

Espero que non teñades dificultades.

Pedirvos que, si sodes quen, corrades a voz, para que tódalas  familias saiban que estamos a seguir este medio para facer públicas non só as cualificacións, senón notas informativas, avisos,...

So me queda desexar que todo pase rápido para poder vernos pronto na tan ansiada normalidade.

Coidádevos moito!

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2020-2021 NORMATIVA

SUSPENSIÓN DA MATRÍCULA DE OPOSICIÓNS E PROCESOS DE ADMISIÓN DO ALUMNADO

Segundo o establecido na disposición adicional terceira do Real Decreto 463/2020, do 14 de marzo, polo que se declara o estado de alarma para a xestión da situación de crisis sanitaria ocasionada polo COVID-19 e no apartado sétimo do Acordo do Centro de Coordinación Operativa (Cecop), mediante o que se adoptan medidas preventivas en lugares de traballo do sector público autonómico como consecuencia da evolución epidemiolóxica do coronavirus COVID-19 interrómpense o prazo para a presentación de solicitudes deste procedemento.

O cómputo dos prazos reiniciarase no momento en que perda vixencia o acordo ou, se é o caso, as prórrogas deste.

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO 2020/21

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 1 de febreiro de 2020 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A, documento adxunto que poden imprimir para traer ao centro cuberto), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

• O prazo de solicitudes abranguerá do 1 ao 17 de febreiro, ambos incluídos.

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día

RELACIÓN PROVISIONAL DO ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2019-2020

RELACIÓN PROVISIONAL DO ALUMNADO ADMITIDO  PARA O CURSO 2019-2020

Comunícase a tódalas familias que solicitaron praza para escolarizar aos seus fillos e fillas que acadaron a praza, por non ter que baremar.

Lembrade que teredes que pasar polo centro en xuño para formalizar dita matrícula.