AXUDAS COMPLEMENTARIAS DE MATERIAL ESCOLAR

Atendendo á resolución do 5 de outubro de 2022 informamos da concesión directa da ampliación da axuda para adquirir material escolar, regulada na Orde do 29 de abril de 2022:

1. Os beneficiarios do vale para adquirir material escolar por importe de 50€ recibirán un vale adicional de 25€.

2. As familias poden recoller os vales no centro a partir do  luns 17 de outubro.

3. O vale debe empregarse preferentemente na libraría/establecemento antes do 1 de decembro de 2022.

4. No suposto de extravío pola familia ou pola libraría, o centro educativo nunca expedirá un duplicado.

Un saúdo!

MATERIAL ESCOLAR EDUCACIÓN PRIMARIA CURSO 2022-2023

Familias,

Adxúntanse as listaxes de material escolar por cursos.

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO 2022-2023

FONDO LIBROS 2022-2023

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

No DOG do 18 de maio de 2022, saiu publicada a Orde do 29 de abril de 2022, pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022-2023.

NORMAS XERAIS

- O prazo de presentación de solicitudes será do 19 ao 22 de xuño.

- So se presentará unha única instancia para todos os fillos/as admitidos no mesmo centro para o curso 2022-2023.

- As solicitudes pódense presentar das seguintes formas:

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR

• Anexo I (asinado polos dous proxenitores)
  • Anexo II (para a comprobación dos membros computables da unidade familiar, agás o solicitante).
  • Copia do libro de familia.
  • En caso de separación ou divorcio, débese achegar a sentenza xudicial e/ou convenio regulador onde conste a atribución da custodia do menor.
  • Certificado acreditativo do grao de discapacidade.

PRAZOS

• 21 DE XUÑO: Data límite para a entrega dos libros do fondo emprestados neste curso 2021-2022
  • 22 DE XUÑO: Data límite para a entrega da solicitude e documentación para as axudas para os libros do curso 2022-2023.
  • 27 DE XUÑO: Publicación da resolución provisional no taboleiro do centro.
  • 28 E 29 DE XUÑO: Período de reclamación á adxudicación provisional.
  • 30 DE XUÑO: Publicación da relación definitiva no taboleiro do centro.
  • DO 4 AO 8 DE XULLO: Entrega dos vales de libros e material aos solicitantes que teñen dereito.
  • PRIMEIROS DÍAS DE SETEMBRO: Entrega de libros asignados ao alumnado.

RIOTORTO - UCRAÍNA

PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2022-2023

Estimadas familias,

O PRAZO DE SOLICITUDE É DO 1 AO 21 DE MARZO

PROCEDEMENTO:

IMPRESO DE SOLICITUDE (modelo ED550B) DEBIDAMENTE CUMPRIMENTADO E ASINADO POLOS DOUS PROXENITORES. PÓDESE CUBRIR NO CENTRO, DESCARGALO AQUÍ, OU BEN A TRAVÉS DA APLICACIÓN ADMISIÓNALUMNADO (seguindo os seguintes pasos: Solicitudes>Admisión>Crear)

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR COA SOLICITUDE:

1. Fotocopia do libro de familia

2. Fotocopia dos DNIs:

- do alumno (se o ten)

- de ambos os dous proxenitores

3. Copia do Convenio Regulador ou resolución xudicial de separación xudicial ou divorcio, de ser o caso.

INFORMACIÓN IMPORTANTE

- Só se pode presentar unha única solicitude e será no centro no que se solicita a praza en primeiro lugar. A infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que podan corresponderlle.

- O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

- O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto, deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio de prazo de presentación de solicitudes de admisión.

NORMATIVA

O proceso de admisión do alumnado para o curso 2022-2023 ven regulado na seguinte normativa:

• Decreto 12/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos.
  • ORDE do 12 de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos.
  • ORDE do 25 de xaneiro de 2017, pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.
  • ORDE do 18 de decembro de 2020, pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.

CALENDARIO ESCOLAR 2021-2022 E DÍAS NON LECTIVOS ELIXIDOS POLO CENTRO

Familias:

Adxúntase o calendario escolar deste curso 2021-2022.

Os días NON LECTIVOS elixidos por este centro educativo son os seguintes:

• 7 DE DECEMBRO DE 2021
  • 16 DE MAIO DE 2022

Unha agarimosa aperta!

LISTA DE LIBROS E MATERIAL PARA O CURSO 2021-2022

LISTA DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2021-2022

A continuación podedes ver a relación de libros e material escolar para o vindeiro curso 2021-2022.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA E RECOLLIDA DE DOCUMENTACIÓN, VALES LIBROS E MATERIAL

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

IMPRORTANTE: Os alumnos e alumnas que obtiveron praza no noso centro, DEBEN FORMALIZAR  a matrícula na secretaría do centro en horario de 10:00 a 13:00 h a partires do 24 de xuño ata o 30 do citado mes.

Impresos de matrícula

Xa podes descargar aquí o impreso de matrícula.