Servizo de comedor

COMEDOR ESCOLAR 2022-2023

Prema aquí para acceder á Instrucción comedores escolares.

Deberá presentar a solicitude para o comedor escolar para o curso 2022-2023:

- Novo alumnado do centro que solicite o servizo de comedor escolar para o curso 2022-2023.

- Alumnado do CEIP de Riotorto que queira continuar sendo usuario deste servizo durante o curso 2022-2023.

Podedes acudir ao centro para coller a fotocopia do modelo de autodeclaración (coa renda neta do ano 2021) e traelo cuberto antes do 15 de xullo ou ben, descargar o modelo de autodeclaración adxunto e traelo cuberto e asinado polos dous proxenitores.

Infórmase tamén de que se abre o prazo de admisión de membros da comunidade educativa do centro como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario de comedor escolar durante o curso 2022/2023. Podedes descargar a solicitude nos arquivos adxuntos e entregala no centro.

MENÚ COMEDOR ESCOLAR MES DE MARZO

Estimadas familias,

Adxúntase o menú do comedor escolar para o mes de marzo!

MENÚ ESCOLAR DO MES DE FEBREIRO

Estimadas familias,

Adxúntase o menú do comedor escolar para o mes de xaneiro!

MENÚ ESCOLAR DO MES DE XANEIRO

Estimadas familias,

Adxúntase o menú do comedor escolar para o mes de xaneiro!

MENÚ ESCOLAR DO MES DE DECEMBRO

Estimadas familias,

Adxúntase o menú do comedor escolar para o mes de decembro!

MENÚ ESCOLAR DO MES DE NOVEMBRO

Estimadas familias,

Adxúntase o menú do comedor escolar para o mes de novembro!

MEÚ ESCOLAR DO MES DE OUTUBRO

Estimadas familias.

Adxúntase o menú escolar para o mes de outubro!

MENÚ ESCOLAR DO MES DE SETEMBRO

08/09/2021 18:08

Estimadas familias,

Adxúntase o menú escolar para o mes de setembro!

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO PARA COLABORADORES DO COMEDOR ESCOLAR

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN  COMO COLABORADORES/AS VOLUNTARIOS/AS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2021/2022.

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2021-2022, formar parte das listas de colaboración para as tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar poden cubrir e presentar a solicitude na dirección deste Centro.

MODELO DE AUTODECLARACIÓNS PARA USUARIOS DE COMEDOR ESCOLAR

USUARIOS DE COMEDOR ESCOLAR

Estimadas familias, igual que en tódolos anos tedes que entregar o ANEXO II cuberto para facer uso do servizo de comedor escolar.