NADAL

NADAL 2023

ASÍ FOI O NOSO MÁXICO NADAL 2022

Premede no enlace para descubrir o noso máxico Nadal:

(3) NADAL RIOTORTO 2022 - YouTube

NADAL 2021

ASÍ FOI O NOSO NADAL! Preme no enlace para a visualización do vídeo! :)

NADAL RIOTORTO 2021 - YouTube

MENSAXE DE PAPÁ NOEL AOS NENO E NENAS DE RIOTORTO

NADAL 2020-2021

MENSAXE DE PAPÁ NOEL AOS NENOS E NENAS

Queridos nenos e nenas do colexio!

Esta mañá chegou ao correo do colexio unha mensaxe moi especial.

A continuación podédela ver, non sen antes desexarvos que pasedes unhas felices festas navideñas pese a situación de pandemia que estamos a atravesar.

Bo Nadal!

FELICITACIÓN DE NADAL

FELICITACIÓN DE NADAL COAS  POSTAIS REALIZADAS POLOS ALUMNOS E ALUMNAS.

A continuación presentámosvos o fermoso traballo que fixeron os nenos e nenas do colexio para felicitarvos o Nadal.

Agardamos que vos guste!ac

ón podedes visualizar as distintas postais navideñas realizadas polos nosos alumnos e alumnas, un fermoso traballo que queremo presentarvos. Agardamos que vos guste

FESTIVAL DE NADAL CURSO 2019-2020

Este ano, ao igual que nos cursos anteriores o colexio de Riotorto abriu as súas portas a toda a Comunidade Educativa para celebrar o festival de Nadal, cuns invitados de luxo, os nosos e nosas veciñas ferreiros.

Dicir, que aproveitando a temática do noso proxecto do Plan Proxecta, que versa sobre o oficio de ferreiros, a obra de Nadal xirou en torno a ela.

Temos que felicitar o gran traballo de mestres e mestras, alumnos e alumnas realizado este ano, pois notouse  moito a gran ilusión e entrega por conseguir que saira ben o traballo.

Moitas grazas a tódalas persoas que nos acompañastes neste fermoso dia.

A contiuación deixamos unha pequena mostra dese GRAN DÍA.

Iranse poñendo máis cousiñas a medida que se vaian editando.

Agardamos que vos guste!

Podes ver todos os vídeos premendo aquí:

OBRA DE TEATRO: O FALA, FALA NA FORXA.

NADAL

FELICITACIÓN DE NADAL CON POSTAIS ESPECIAIS

Pronto chegan esas datas tan esperadas polos nosos nenos e nenas.

Este ano, igual que en anos anteriores, dende o Claustro de mestres e persoal laboral do centro, queremos felicitarvos, tanto aos nenos e nenas como ás familias, polo gran traballo realizado coas postais navideñas.

Cando nos implicamos toda a Comunidade Educativa, o resultado final sempre é de maior calidade e maior satisfacción para todos e todas.

Dende o Claustro de mestres e persoal laboral do centro, MOITAS GRAZAS!

A continuación podedes ver o resultado do voso traballo.

Agardamos que vos guste!

E...PASA O TEMPO... LEMBRANZAS CURSO 2018-2019

FESTIVAL DE NADAL CURSO 2018-2019

E... pasa o tempo...

Xa estamos a por as lembranzas do curso 2018-2019. Un curso cargado de emoción e ganas de facelo ben, igual que sempre, mellorando e póndonos retos, no noso bo facer.

A continuación, deixámosvos unha pequena mostra do que se fixo este curso no Nadal, habilitando a aula de multiusos como comedor e espazo de fraternidade coa Comunidade Educactiva.