Novas e circulares informativas do colexio

Proxecto socio-educativo musical

PROXECTO SOCIO-EDUCATIVO MUSICAL PARA RIOTORTO CURSO 2021-2022

Dende o Concello de Riotorto, informoúsenos da posibilidade de facer un proxecto socio-educativo musical cos nenos e nenas do centro e do entorno.

Este proxecto levaríase a cabo a través da Fundación Xesús Bal y Gay e preferiblemente está dirixido a zonas rurais.

Ofértase un programa de extraescolares de orquesta en distintos centros para fomentar a educación musical completa e integradora.

O acceso ao programa e libre e gratuito contando con distintos profesionais entre os que se atopan mestres de instrumentos, mestre de canto,  un mestre da área psicosocial e un coordinador.

Todas as persoas acudirán 3 veces  semanais, unha clase de 45 minutos a 1 hora de instrumento limitado a 6 alumnos máximo, unha hora e media de linguaxe musical á semana, 1 o 2 horas a semana de Orquesta.

Para poder levar a cabo é preciso contar con 15 nenos e nenas da zona, ANOTÁDEVOS para traer o ensino musical a zona, é fundamental o voso apoio enviando aos nenos e as nenas a esta bonita formación.

Días de libre disposición do centro

DÍAS DE LIBRE DISPOSICIÓN DO CENTRO.

Estimadas familias:

Os días de libre disposición do centro, e polo tanto NON HABERÁ COLEXIO son:

• 2 de novembro de 2020
  • 30 de abril de 2021.

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO 2020/21

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 1 de febreiro de 2020 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A, documento adxunto que poden imprimir para traer ao centro cuberto), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

• O prazo de solicitudes abranguerá do 1 ao 17 de febreiro, ambos incluídos.

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día

INFORMACIÓN ACERCA DO ENTROIDO.

ENTROIDO 2019-2020

Estimadas familias:

Mañá venres 21 de febreiro terá lugar o festexo do entroido do centro.

Como ben sabedes as familias a través dos vosos fillos e fillas, este ano iremos de ferreiros E.P. dado a que o PLAN PROXECTA, este curso xira en torno a esa temática e  de SEMÁFAROS, os alumnos e alumnas de E.I., temática elixida pola mestre titora.

Os nenos e nenas virán vestidos con camiseta e pantalón escuro, preferentemente negro.