Novas e circulares informativas do colexio

Días de libre disposición do centro

DÍAS DE LIBRE DISPOSICIÓN DO CENTRO.

Estimadas familias:

Os días de libre disposición do centro, e polo tanto NON HABERÁ COLEXIO son:

• 2 de novembro de 2020
  • 30 de abril de 2021.

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO 2020/21

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 1 de febreiro de 2020 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A, documento adxunto que poden imprimir para traer ao centro cuberto), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

• O prazo de solicitudes abranguerá do 1 ao 17 de febreiro, ambos incluídos.

A consulta das listaxes de alumnado admitido, que se publicarán antes do día

INFORMACIÓN ACERCA DO ENTROIDO.

ENTROIDO 2019-2020

Estimadas familias:

Mañá venres 21 de febreiro terá lugar o festexo do entroido do centro.

Como ben sabedes as familias a través dos vosos fillos e fillas, este ano iremos de ferreiros E.P. dado a que o PLAN PROXECTA, este curso xira en torno a esa temática e  de SEMÁFAROS, os alumnos e alumnas de E.I., temática elixida pola mestre titora.

Os nenos e nenas virán vestidos con camiseta e pantalón escuro, preferentemente negro.