Proxecto socio-educativo musical

PROXECTO SOCIO-EDUCATIVO MUSICAL PARA RIOTORTO CURSO 2021-2022

Estimadas familias!

Dende o Concello de Riotorto, informoúsenos da posibilidade de facer un proxecto socio-educativo musical cos nenos e nenas do centro e do entorno.

Este proxecto levaríase a cabo a través da Fundación Xesús Bal y Gay e preferiblemente está dirixido a zonas rurais.

Ofértase un programa de extraescolares de orquesta en distintos centros para fomentar a educación musical completa e integradora.

O acceso ao programa e libre e gratuito contando con distintos profesionais entre os que se atopan mestres de instrumentos, mestre de canto,  un mestre da área psicosocial e un coordinador.

Todas as persoas acudirán 3 veces  semanais, unha clase de 45 minutos a 1 hora de instrumento limitado a 6 alumnos máximo, unha hora e media de linguaxe musical á semana, 1 o 2 horas a semana de Orquesta.

Para poder levar a cabo é preciso contar con 15 nenos e nenas da zona, ANOTÁDEVOS para traer o ensino musical a zona, é fundamental o voso apoio enviando aos nenos e as nenas a esta bonita formación.