FESTIVAL DE NADAL 2019

Un ano máis celebramos o festival de Nadal e invitamos a nais, pais e familiares a disfrutar das nosas actuacións.

Comezamos co alumnado de 4º de Educación Infantil que nos deleitaron co seu baile "VAN TRES REIS EN BICICLETA"

O alumnado de 4º de educación Primaria representou unha obra de teatro titulada "TODO É UN CONTO"

O alumnado de 2º de Educación Primaria animáronnos con un baile: "VOLVER A CASA POR NADAL"

Despois actuaron os alumnos e alumnas de 6º de Educación Primaria, coa obra de teatro "AVOGADA E AS MULLERES"

E para rematar o alumnado de 5º de Educación Primaria interpretou a última actuación da noite: "A MAXIA DO CAMIÑO"

E agradecer aos nosos presentadores, que actuaron como verdadeiros profesionais.

blog | by Dr. Radut