Xornadas de toma de contacto coa técnica de R.C.P co alumnado de 4º a 6º de E.Primaria

No centro leváronse a cabo seis xornadas de toma de contacto coa técnica de R.C.P (reanimación cardiopulmonar), desde mediados do primeiro trimestre a mediados do segundo.

As xornadas teórico-prácticas impartiunas, Álex Liñayo (bombeiro e membro de Protección civli), de forma altruista. Deste xeito, os/as nenos e nenas de 4º a 6º niveis de E.Primaria recibiron unha serie de nocións teóricas, que foron combinando coa práctica da xa mencionada técnica de R.C.P. As sesións tiveron lugar no cuarto de audiovisuais en horas de E.F, por ser desta área de onde partiu a idea e ser coa que máis relación ten dita temática.

Hai que dicir que o alumnado manifestou interese no tema e participou de forma activa en cada unha das sesións.

Moitas grazas, Álex, por adicarnos parte do teu tempo de lecer e compartir con nós algúns dos teus coñecementos.