Fase Provincial de Campo a través para centros escolares. Noia, 22 de febreiro.

O venres, 22 de febreiro, doce nenos das categorías Benxamín e Alevín masculinas e unha nena da categoría Alevín feminina representaron ao centro, nada menos que, na Fase provincial do Campionato escolar de centros de Campo a través, tras clasificarse por equipos e a nivel individual respectivamente na Fase intercomarcal, onde tamén participaran clubs. A xornada de competición tivo lugar no Estadio Municipal "Julio Mato" de San Lázaro (Noia) durante a mañá do xa citado día.

As carreiras das diferentes categorías transcorriron sen incidencias de interese  de maneira satisfactoria para o noso centro, posto que o equipo benxamín masculino estivo ben preto de lograr o bronce, o alevín fíxose co ouro provincial e dentro deste equipo un dos corredores logrou o bronce individual  e a nena obtivo un exitoso séptimo posto individual. Polo tanto, se houbese Fase autonómica para centros, tanto o equipo alevín masculino coma a nena da mesma categoría pasarían e competirían cos/coas mellores corredores/as de Campo a través de Galicia...

Noraboa corazóns !!!