Xornada de convivencia e recoñecemento da contorna, cunha andaina, de 1º e 2º de E.Primaria.

Os alumnos/as de 1º e 2º niveis de E.Primaria, o/as titores/as e a profesora de E.Física tiveron unha xornada de convivencia e recoñecemento da contorna, cunha andaina desde o centro á Ponte do Ruso e algo máis tarde ao Monte Golfo. Unha vez alí, recuperaron enerxías na pequena praia fluvial que hai, para logo regresar ao centro. Aínda que, no traxecto de retorno, realizaron varias paradas máis, e a primeira foi na Área recreativa do Areal. Alí foi onde realizaron a parada máis grande e aproveitaron para merendar, brincar e conversar. Logo, continuaron ata o parque biosaudable e dalí partiron para o souto da Horta do Muiño, no que recolleron bastantes castañas. Finalmente, dirixíronse ao centro.

A xornada transcorreu sen incidencias e, tanto o alumnado coma o profesorado, gozaron da xornada e dos lugares visitados.