Xornada de convivencia e recoñecemento da contorna de 3º de E. Primaria, cunha andaina, o 25 de setembro.

O pasado martes, 25 de setembro, o alumnado do 3º nivel de E.Primaria, así como as súas titoras e a profesora de E.Física levaron a cabo unha xornada de convivencia e de recoñecemento da contorna cunha andaina. Así, sairon do centro a iso das 10:10h en autobús deica o porto do Freixo e dalí dirixíronse andando ata o "Estaleiro e varadoiro Hermanos Abeijón". Unha vez alí,  alumnos/as e profesoras recibiron as explicacións pertinentes sobre as tarefas que realizan ao longo do ano con embarcacións, tanto de madeira coma de fibra. Logo, sairon cara Broña polo paseo marítimo e ao chegar á contorna da praia: merendaron, conversaron e brincaron deica iso das 13:30h, posto que a esa hora recolleríos/as o autobús para regresar ao centro.

Sen lugar a dúbidas, a mañá pasou axiña e resultou moi agradable.