Xornada de toma de contacto co mundo equino e coa hípica na "Estibada ecuestre", para 3º de EP o 24-05-23.

O 24 de maio o alumnado de 3º EP, as súas titoras e a súa profesora de EF levaron a cabo unha xornada de toma de contacto/bautismo (para a maioría) no mundo equino e na hípica, grazas á boa predisposición altruista da dona da "Estibada Ecuestre", axudada nalgún intre por unha empregada.

Tras chegar ás instalacións e realizar as presentacións oportunas, Kecha (a dona da Estibada) realizou unha serie de explicacións, referentes ás instalacións e aos animais que alí conviven (varios cans/cadelas, gatos, cabalos/éguas e tartarugas). Logo, foi collendo varias das éguas máis dóciles e explicándonos como se cepillaban, de que se alimentaban, como se lles limpaban as ferraduras, para que levaban ditas pezas, etc.

Evidentemente, á inmensa maioría dos nenos/as, facíalles moitísima ilusión tocar aos animais e, claro está, montar nalgún dos equinos, aínda que tamén había quen tiña certo nervosismo e algo de respecto polos animais.

Máis tarde, fíxose unha parada para merendar e beber e, algo despois, continuouse coa actividade e levouse á práctica a tan agardada monta nas éguas. Deste xeito, incluso quen chegara con certos temores quixo probar e as facianas eran de auténtica ledicia.

Queremos agradecerlle, primordialmente, a Kecha, que fixese posible, de forma altruista, que a actividade puidese levarse a cabo e que alumnado e profesorado a puidésemos desfrutala.

Tamén, darlle as grazas a Mónica e, como non, ás dúas Lolas, a Elena e a Brais por colaborar cos seus coñecementos na materia e compartilos con todos/as nós.

De seguido, terás á túa disposición diversas imaxes dese día premendo aquí.