Xornada de convivencia, a través dunha andaina e xogos populares de 5º EP, 18-05-23.

O 18 de maio o alumnado de 5º de EP, a súa profesora de EF e o titor/a do grupo A e B, respectivamente, xunto a varios pais e nais do alumnado deste nivel, realizaron unha andaina dende Rates até a praia de Broña, onde merendaron, realizaron diversos xogos populares, debuxaron e brincaron na area e, por suposto, conversaron, para rematar a xornada cunha visita ao exterior do Museo da carpintería de ribeira .

Queremos agradecerlle ás nais e aos pais que nos acompañaron e se esforzaron, para que os nenos e nenas desfrutasen da xornada, maís aínda se cabe, a súa participación e agardamos desfrutasen das actividades realizadas.

Se queres ver algunhas das imaxes de dita xornada, preme aquí.