Xornada de convivencia, a través de xogos populares, muiñeiras e música tradicional galega, 16-05-23

O 16 de maio, coa idea de conmemorar o Día das Letras Galegas, levouse a cabo unha xornada de convivencia a través de: xogos populares (corda, arrastramortos, mariola, tres en raia, carreiras de sacos, trompos, estornela, aros con manillar ou guía, trécolas, bólos, etc), muiñeira e música da nosa Terra co alumnado e profesorado do IES Poeta Añón, nas instalacións do noso centro.

Agardamos que todos/as desfrutasen das actividades e que, especialmente, ao alumnado do Poeta Añón (a inmensa maioría exalumnado do noso centro) lle fixese ilusión regresar ao centro no que tantas horas pasaron, viviron diversas experiencias, brincaron, etc.

Se tes gañas de revivir ese día con algunhas imaxes, preme aquí.