Alumnado e profesorado do centro, de diversos niveis, camiña e recolle lixo pola contorna do río Tins e pola praia de Broña recollendo lixo, semana de 6 ao 10 de febreiro.

Na semana do 6 ao 10 de febreiro o alumnado e profesorado do centro realizaron diversas andainas, pola contorna do río Tins e pola praia de Broña, para recoller lixo.

Realizáronse varias andainas, segundo os niveis e en todas atoparon resíduos, arrastrados polos ríos deica á ría e ao ócéano, debido aos numerosos temporais acaecidos recentemente. Malia a todo, non todos os resíduos foron parar alí, senón que tamén quedaron, polas beiras do río, enganchados en arbustos, árbores e herbas. Porén, non só se recolleron boa parte dos resíduos orgánicos: pólas, garabullos, algas, follas, etc, atopados, senón que tamén se recolleron outros inorgánicos: anacos de cordas, bolsas, unha chancla, etc. Todo o material orgánico levouse para o centro e o restante botouse nos contenedores apropiados.

Prevese realizar bancais, renovar o horto, ... no patio do centro, empregando entre outras cousas o material orgánico recollido.

As xornadas resultaron moi proveitosas. Posto que, ao tempo que se recolleu material e se gozou do aire puro, realizouse exercicio físico e levaronse a cabo actividades cooperativas, colaborativas, ademais de fomentar a convivencia.

Contouse con dous asesores aos se quere agradecer o seu traballo altruista, Julio e David.

Se queres ver imaxes desas xornadas, só tes que premer aquí.