Fase Comarcal de Campo a Través no Campamento Virxe do Loreto.

O xoves, 26 de xaneiro, celebrouse a Fase Comarcal de Campo a Través no Campamento Virxe do Loreto en Porto do Son.

A pesares de ser un día chuvioso e frío, a inmensa maioría dos 104 alumnos/as do noso centro, que estaban inscritos/as, asistiron á competición e o mesmo aconteceu co alumnado dos centros da bisbarra.

Malia ás inclemencias metereolóxicas, a competición transcorreu sen incidencias importantes. Os nosos corredores e corredoras, máis cativos/as, acadaron un terceiro posto na categoría Benxamín feminina e un primeiro na Benxamín masculina.

Respecto aos equipos das categorías Alevín e Infantil, tanto masculina como feminina, quedaron pola mitade da táboa e o equipo Alevín masculino, tan só a 2 puntos da clasificación para a Fase Intercomarcal en Noia o vindeiro 15 de febreiro de 2023.

Se queres ver imaxes desa xornada tan só deberás premer aquí.