4º Curso

APROVEITANDO ESPAZOS!

As aulas están a quedar pequenas. Aproveitamos os corredores e o vestíbulo para traballar en equipo.

Traballos por proxectos, aprendizaxe cooperativa e murais colaborativos.

Entre todos e todas aprendemos mellor!

APRENDEMOS XOGANDO!

Este curso comezamos a aprender dunha maneira máis lúdica e divertida. O alumnado de 3º e 4º utiliza tabletas nas clases de lingua, lengua e matemáticas. Quen dixo que aprender é aburrido?

No Ruxidoiro NON!!

Charla sobre alimentación saudable.

O pasado venres 15 de marzo, o alumnado de 4º de primaria tivo unha charla sobre alimentación saudable.

A roda dos alimentos é un símbolo en forma de círculo que se divide en segmentos de diferentes tamaños que se designan por Grupos e que reúnen alimentos con propiedades nutricionais semellantes. Cada un dos grupos presenta funcións e características nutricionais específicas, polo que todos eles deben estar presentes na alimentación diaria, non debendo ser substituídos entre si.

Diariamente debemos comer porcións de todos os grupos de alimentos. O número de porcións recomendado depende das necesidades enerxeticas individuais: non precisa a mesma cantidade unha nena que fai deporte que unha nena da mesma idade que leva unha vida máis sedentaria.

DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

Na clase de 4º coñecemos con detalle a obra de Rosalía de Castro, a nosa galega máis universal. Ademais de ser a abanderada da morriña e da patria, Rosalía foi unha pioneira do feminismo na literatura, muller transgresora para a súa época.

Ademais de aprender sobre a poetisa galega, aprendemos a traballar en equipo potenciando os nosos talentos e habilidades.

Obradoiro sobre Maruja Mallo

O alumnado de 4º de primaria participou nun obradoiro sobre a figura de Maruja Mallo. Enrique Mauricio deleitounos coa vida desta artista galega á par que Tania Solla facía unha caricatura dela.

Ao rematar, Tania foi indicando ao alumnado como facer unha caricatura de Maruja Mallo paso a paso. Os resultados foron marabillosos.

Somos iguais?

Na clase de 4º fixemos un debate sobre igualdade. Somos iguais? Por que? Logo de facer unha reflexión conxunta cunha chuvia de ideas, traballamos a empatía poñéndonos nos zapatos do outro (que difícil é, ás veces) expresamos as nosas opinións e aprendemos a respectar as opinións dos demais. (Non hai opinións correctas ou incorrectas: son as nosas opinións.) Ademais, chegamos á conclusión de que somos iguais en dereitos, poden gustarnos as mesmas cousas e podemos facer as mesmas actividades. Case nada! Acordamos que somos feministas porque queremos a igualdade entre as persoas. Unha xornada moi interesante onde todos e todas aprendemos moito.

Os venres: aliméntate ben!

O alumnado de 4º trae  froita ao cole todos os venres