3º Curso

3ºB. “FALADOIRO: VERBAS QUE VEÑEN E VAN!”

PODCAST:  "VERBAS QUE VEÑEN E VAN"

Desenvolvemos este podcast, FALADOIRO, cos alumnos e alumnas de 3º B de Educación Primaria perseguindo unha finalidade educativa e lúdica e enmarcado dentro dun obradoiro de expresión oral.

As palabras moven o mundo, animádevos a utilizalas con agarimo!

Celebramos o Día da árbore cunha pequena camiñata.

O pasado 22 de marzo conmemoramos o Día da árbore cunha pequena camiñata ata o Parque dos cans de Barbadás. Ao longo do camiño fixámonos nos sinais e respectamos os pasos de peóns e camiñamos pola beirarrúa por parellas, prestando atención aos cruces e aos coches. Lembramos que aínda que nos pasos de peóns temos preferencia, sempre hai que mirar á esquerda e á dereita antes de cruzar. Camiñamos sempre con seguridade!

Recitando a Rosalía 2020

Recitando a Rosalía  entre versos, cancións e sorrisos.

FÍOS INVISIBLES

O alumnado de segundo e terceiro de primaria axudaron a decorar a árbore de entrada ao centro coa siluetas das súas mans.

As mans que pintaron foron colgadas dun "fío invisible" e representan a colaboración e axuda que nos prestamos uns aos outros. Unha man á que nos podemos agarrar cando precisamos axuda sen importar a raza, o xénero, a nacionalidade...

Día da árbore 2019

O pasado xoves 21 de marzo participamos nunha actividade do Concello de Barbadás para conmemorar o Día da árbore.

Plantamos varias especies autóctonas no Parque dos cans. Os rapaces participaron en todo o proceso de plantación, desde a retirada da terra dos buracos feitos previamente por persoal do concello, pasando pola plantación e o posterior achegado de terra para tapar as raíces. Tamén tiveron que retirar as pedras que non deixan medrar as raíces.

Se queredes ver o resultado do noso traballo, pasede polo Parque dos cans!

Distribuir contenido