3º Ciclo

Baile de fin de curso de sexto 2018

REVISTA DE QUINTO E SEXTO DE PRIMARIA 2015-2016

AVIFAUNA VOZ NATURA

Este proxecto foi realizado polos alumnos/as de 6º de Primaria seguindo unha estructura de actividade cooperativa: a clase divídese en dous equipos de catro alumnos/as.

Cada equipo realiza tres actividades, resolvendo os problemas plantexados buscando a información, participando equitativamente e interccionando.

A mestra actúa coma orientadora, guiando a actividade. Trátase dunha aprendizaxe comunicativa, inclusiva, activa e participativa.

Aquí tedes ó enlace para descargar a actividade!!

Actividades Día do Libro

Con motivo do día do Libro no centro limos o noso Libro Viaxeiro coa colaboración dos alumnos de 6º de Primaria. Ademais na Biblioteca elaboramos este cartel conmemorativo deste día coa nosa mascota de protagonista.

ACTIVIDADES EXCURSIÓN FIN CURSO

Con motivo da Excursión de Fin de curso dos alumnos de 5º e 6º de Primaria do centro, organizouse unha cea para recadar fondos coa colaboración das familias. Os nenos e nenas actuaron de camareiros e camareiras, e por certo, con moita profesionalidade!

Aquí vos deixamos o enlace completo!

O LEGADO DE MALALA

Os nenos e nenas de 6º de Primaria fixeron un traballo de documentación sobre a vida de Malala, Premio Nobel da Paz do 2015. Cada un deles expuxo unha parte da vida e obra desta célebre rapaza para o resto do alumnado de Primaria. Fixérono moi ben e gustou moito entre o público do Monte Baliño.

Concurso de Poesía de Nadal do Concello ( Dic-2014)

Os nenos de 5º e 6º de Primaria participarón coa axuda das súas mestras titoras, no concurso de Poesía de Nadal do noso Concello!!!

Aquí tedes o enlace completo!!