Tertulias literarias con sabor a limoada e torta de Ancano

Hoxe martes tivemos o segundo encontro do club de lectura Lerinlerán!

Desta volta e recollendo as suxerencias do alumnado escolleuse un libro de aventuras, que certamente lles encantou, “O misterio de Portomarín”, de Antía Yañez, unha novela de misterio que dende o minuto un foi moi doada de ler!

@s participantes nas conversas do club, elaboraron unha fresca e saudable limoada, acompañándoa dun doce típico da zona, tarta de Ancano, especialidade de Portomarín, sendo ambos os dous, alimentos dos que se fala no libro. Mesturaron dúas culturas: a literaria coa gastronómica. Que bo "tandem!

Enmarcamos esta actividade en varios proxectos do Baliño: Clube de lectura da Biblioteca, Nutriescolas, Pdi curso 23-24 "Coñecendo a provincia: lucus Augusti" e EcoSaúde.

Unha experiencia estupenda para o noso padal, a nosa saúde e a nosa mente!