Titorial

Empréstitos

Escolares de Educación Infantil e 1º ciclo

Poden levar materiais para casa. O empréstito dos mesmos faráse desde a aula por parte da profesora-titora pois é quen mellor pode recomendar os textos máis acaídos para cada un.

Escolares de 2º e 3º ciclos

Durante tódolos recreos, de luns a venres, a biblioteca permanece aberta, atendida por dúas profesoras e un equipo de escolares-voluntarios de 6º curso que están ó frente do servizo de empréstitos.

Libros: poden permanecer na casa ata un máximo de 15 días, ó cabo dos cales pode ser devolto ou renovado (se non hai lista de espera para ese documento)

Películas: os venres realízase este servizo. As películas poden permanecer na casa ata o luns seguinte.

Profesorado

Tamén o profesorado, na súa hora semanal de biblioteca co seu grupo clase, pode facer empréstitos ó seu alumnado sempre respectando as condicións citadas máis arriba .

O protocolo para acceder ó Programa e facer os empréstitos téndelo premendo aquí ou no documento adxunto que aparece.