A nosa mascotaLeo: A nosa mascota

BENVIDOS A PÁXINA WEB DO CEIP MILLADOIRO

DEFENDEMOS A ESCOLA PÚBLICA

Ventorrillo, s/n
15113 Malpica de Bergantiños
(A CORUÑA)
Teléfono: 881 880 736/ 881 880 737
Fax: 881 880 738
Email: ceip.milladoiro@edu.xunta.es
Blogue de biblioteca: bemilladoiro.blogspot.com

CURSO 2018-2019

LISTAXE DEFINITIVO DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2018/19

Premendo no seguinte enlace tedes a resolución da listaxe definitiva da adxudicación de libros para o alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria que tamén podedes consultar no taboleiro do centro. Para coñecer a concesión dos vales de material escolar e os vales de axuda para adquisición de libros de texto do alumnado matriculado en 1º e 2º de Educación Primaria debedes pasar pola dirección do centro.

Listaxe do alumnado con praza no Servizo de Comedor Escolar - Curso 2018/19

Adxuicadas as prazas para o servizo de comedor escolar no curso 2018/19, para consultar a listaxe premer no seguinte enlace:

Establécense cinco días hábiles para reclamacións a partir da publicación das listas seguindo a Orde de Instruccións 2/2018. do 4 de xuño.

Proxecto do mar 2017-2018

Rematamos este curso co producto final do Proxecto Documental Integrado deste ano, e que tamén continuaremos para o seguinte, O MAR. En realidade son tres productos finais, o diccionario do mar, o museo do mar e creación e interpretación da canción Un mar de contos, e que podedes consultar todos eles premendo no seguinte enlace: blogue da biblioteca.

I DÍA DA CIENCIA E A TECNOLOXÍA

Este ano celebramos con gran éxito o I Día da Ciencia e a Tecnoloxía. Cada curso preparou duas prácticas, unha científica e outra tecnolóxica de maneira que tivemos un total de 18 talleres onde participaron todo o alumnado en grupos heteroxéneros onde os máis maiores guiaban os máis pequeniños. En cada un dos talleres, os encargados de explicalo eran os escolares do curso que o preparou. Foi unha excelente ocasión para practicar con todos os materiais novidosos, para convivir, para converter ao alumnado en docente... Podedes ver todas as fotos da xornada premendo no seguinte enlace: I Día da ciencia.

UNHA EDUCACIÓN DE PREMIO

Xa está nas librarías, e tamén na nosa biblioteca o libro de Selina Otero: Unha educación de Premio, editado por Galaxia. A publicación recolle experiencias de 20 centros educativos galegos que están á cabeza da innovación no panorama educativo actual. Sentímonos moi orgullosos da nosa presenza nese listado tan exclusivo e agardamos que sirva, entre outras cousas para que cada familia sinta tamén ese orgullo: o de estar educando aos seus fillos/as nun centro que se esforza por ofrecer a mellor das educacións posibles.

ADMISIÓN DEFINITIVA ALUMNADO CURSO 2018/19

Picando no seguinte enlace accederán ás listaxes definitivas de admitidos para o vindeiro curso 2018/19:

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA 2018/19

Prazo aberto ao longo de todo o mes de xuño 2018.

Picando nos seguintes enlaces poderán descargar os formularios e documentación necesaria:

AXUDAS FONDO LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2018/2019

Coa finalidade de axudar ás familias establécese unha nova liña de axudas para a adquisición de material escolar e a participación no fondo solidario de libros, quedando as bases recollidas na ORDE do 9 de maio do 2018 (pódese consultar premendo enriba da orde).

Esta orde ten por obxecto regular para o curso 2018/19 no ámbito dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia sostidos con fondos públicos:

a) A participación no fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

b) A convocatoria de axudas para adquirir libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de EP.

c) A convocatoria de axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado matriculado en EP.

Os formularios de solicitude poderán descargalo en formato PDF no seguinte enlace:

- Formulario de participación.

DATAS:

19-21 Xuño

Devolución de libros de texto

22 Xuño

Remata prazo de solicitude

30 Xuño

Publicación listaxe provisional (indicando causa de exclusión)

4 Xullo

Publicación listaxe definitiva

5 e 6 Xullo

Entrega de cheques

MES DAS LETRAS 2018

Chegou o mes das letras e con el moitas actividades que xa vimos realizando todos os anos, como por exemplo o Festival das Letras Galegas, que tivo como novidade este ano que o realizamos no centro cívico, moitas das actuacións as podedes ver nos diferentes blogues do centro e un resumo fotográfico no blogue da biblioteca. Ademais, unindo o noso tema do mar, que é o Proxecto Documental Integrado deste curso, cun dos libros de Mª Victoria Moreno "Mar adiante", escritora a quen se lle dedica as Letras Galegas deste ano, creamos un fermoso mural colectivo que preside a entrada da biblioteca, xunto coa exposición de lecturas recomendadas para esta época.