A nosa mascotaLeo: A nosa mascota

BENVIDOS A PÁXINA WEB DO CEIP MILLADOIRO

DEFENDEMOS A ESCOLA PÚBLICA

Ventorrillo, s/n
15113 Malpica de Bergantiños
(A CORUÑA)
Teléfono: 881 880 736/ 881 880 737
Fax: 881 880 738
Email: ceip.milladoiro@edu.xunta.es
Blogue de biblioteca: bemilladoiro.blogspot.com

Samaín 2016/2017

Xa tedes á vosa disposición no blog da biblioteca un resumo das actividades realizadas durante esta semana "terrorífica" e as diferentes actuacións do alumnado na biblioteca.

OUTONO FOTOGRÁFICO

CONCURSO DE CABAZAS

Xogos populares nos recreos

Coma outros anos, os recreos énchense de diversión cos xogos populares. Aquí tedes unha pequena mostra do ben que o pasan os cativos xogando a corda, mariola, aros, zancos, 3 en raia ou buxainas.

Para ver o vídeo podedes premer no seguinte imaxe.

Xogos populares no recreo

COMEZA O NOVO CURSO 2016/17

AXUDAS FONDO LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2016/2017

Coa finalidade de axudar ás familias establécese unha nova liña de axudas para a adquisición de material escolar e a participación no fondo solidario de libros, quedando as bases recollidas na ORDE do 27 de abril do 2016 (pódese consultar premendo enriba da orde).

Esta orde ten por obxecto regular para o curso 2016/17 no ámbito dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia sostidos con fondos públicos:

a) A participación no fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

b) A convocatoria de axudas para adquirir libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de EP.

c) A convocatoria de axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado matriculado en EP.

Os formularios de solicitude poderán descargalo en formato PDF no seguinte enlace:

- Formulario de participación.

I DÍA DA FAMILIA (23 de xuño)

Chegou o fin de curso e este ano graduamos aos nenos e nenas de 6º E.P. que comezan unha nova etapa e os cativos de 6º E.I. que abandonan o ciclo de Infantil para empezar a súa andaina na primaria. Foi un día cheo de emocións, lágrimas, despedidas e novas ilusións que rematou no centro cívico coa actuación do Mago Pablo. A continuación festexamos o I Día da Familia (vídeo resumo no blogue da biblioteca) compartindo xogos populares no patio, merenda e mostrando todos os traballos realizados neste curso.

Soamente queda desexarvos a todos un FELIZ VERÁN! para todos de parte do equipo que conforma o CEIP Milladoiro.

FESTA MUNICIPAL DA CONVIVENCIA 2016

O martes 21 de xuño festexamos o Día de convivencia xunto co CEIP Joaquín Rodríguez Otero de Buño e o CRA Nosa Señora do Faro. Antes de comenzar a pasalo en grande coas colchonetas e as actividades que estaban programadas, entregáronse os premios da I Xornada do Deporte, estando na foto que sigue os gañadores das distintas probas. O vídeo resumo da xornada podedes velo no blogue da biblioteca.

XOGOS TRADICIONAIS NA TÓMBOLA

O pasado luns 20 de xuño celebramos unha das actividades máis esperadas polos cativos/as, a TÓMBOLA!!! Todos os alumnos do centro participaron en diferentes xogos tradicionais competindo entre eles para conseguir puntos que despois intercambiaron por agasallos. Todas as imaxes e un vídeo resumo da xornada o podedes ver no blogue da biblioteca.