A nosa mascotaLeo: A nosa mascota

BENVIDOS A PÁXINA WEB DO CEIP MILLADOIRO

DEFENDEMOS A ESCOLA PÚBLICA

Ventorrillo, s/n
15113 Malpica de Bergantiños
(A CORUÑA)
Teléfono: 881 880 736/ 881 880 737
Fax: 881 880 738
Email: ceip.milladoiro@edu.xunta.es
Blogue de biblioteca: bemilladoiro.blogspot.com

Comeza o curso 2017/2018

AXUDA FONDO LIBROS 2017/2018

Xa están publicadas as listaxes definitivas do fondo solidario de libros de texto para os alumnos e alumnas de 3º, 4º, 5º e 6º que podedes consultar no taboleiro exterior do centro ou premendo no seguinte enlace: fondo libros.

Para consultar e recoller o vale de adquisición de libros de texto de 1º e 2º de Educación Primaria e o vale de adquisición de material escolar para toda Educación Primaria podedes pasar pola dirección do centro os días 6 e 7 de xullo de 9:30 a 14:00 h.

Vacantes Comedor Escolar

Informamos que para o vindeiro curso 2017/18 hai 2 vacantes no servizo complementario de Comedor escolar.

Pódense solicitar entre os días 28 de Xuño e 3 de Xullo adxuntado a documentación que se relaciona:Normas solicitude comedor 17_18

As normas de solicitude pódense ver tamén premendo neste enlace: NORMAS SOLICITUDE COMEDOR 2017/18

Listado de solicitudes e listado provisional de admitidos: neste enlace

Resolución definitiva: Consello escolar do vindeiro luns 10 de Xullo de 2017

MURAL MON LENDOIRO

Para culminar o noso PDI, Pintamos moito! convidamos o pintor carballés Mon Lendoiro a realizar un mural exterior na parede da entrada do noso centro. Buscando que fora unha inspiración para os nenos e nenos que entran a primeira hora da mañá no colexio para que teñan gañas de estudar, aprender, soñar... é un gran traballo e soamente quédanos darlle as grazas a este gran artista.

FIN DE CURSO

FESTA MUNICIPAL DA CONVIVENCIA 2017

O xoves 22 de xuño festexamos o Día de convivencia xunto co CEIP Joaquín Rodríguez Otero de Buño e o CRA Nosa Señora do Faro. Pasámolo en grande coas diversas colchonetas e todas as actividades que estaban programadas, e agradecer a merenda ofrecida pola ANPA de Buño. Podedes ver todas as imaxes premendo no seguinte enlace: xornada de convivencia.

EMOCIONARTE

FESTIVAL DAS LETRAS 2017

Un ano máis celebrarmos o noso tradicional Festival das Letras. Este ano adicadas as Letras Galegas a Carlos Casares tivemos adaptacións teatrais da súa obra, resumo da súa biografía... pero non esquecimos tampouco a Rosalía de Castro sempre presente nos nosos actos e tamén a Eduardo Pondal xa que este ano era o centenario da súa morte. Podedes ver un resumo de todo este traballo nun vídeo resumo no blogue da biblioteca.

Listaxe de libros 2017/2018

EDUCACIÓN INFANTIL

Solo haberá libros de inglés, o resto das materias se traballará por proxectos.

EDUCACIÓN PRIMARIA - 1º CICLO

EDUCACIÓN PRIMARIA - 2º CICLO

EDUCACIÓN PRIMARIA - 3º CICLO

Todas as listaxes dos libros de texto pódense imprimir premendo no seguinte documento: Libros de texto 2017/18.