A nosa mascotaLeo: A nosa mascota

BENVIDOS A PÁXINA WEB DO CEIP MILLADOIRO

DEFENDEMOS A ESCOLA PÚBLICA

Ventorrillo, s/n
15113 Malpica de Bergantiños
(A CORUÑA)
Teléfono: 881 880 736/ 881 880 737
Fax: 881 880 738
Email: ceip.milladoiro@edu.xunta.es
Blogue de biblioteca: bemilladoiro.blogspot.com

REUNIÓN FAMILIAS ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN 2017/18

O luns 29 de maio ás 16:00h , todas as familias do alumnado de nova incorporación de Educación Infantil, están convocadas a unha reunión que terá lugar no centro, e na que se entregará a documentación pertinente, farase un percorrido por todas as instalacións e informaremos sobre os aspectos educativos que definen a nosa labor.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2017/2018

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA

PARA O CURSO 2017-2018 ABRIRASE AO LONGO DE TODO O MES DE XUÑO DO 2017.

A documentación necesaria para a formalización da matrícula é a seguinte:

• Certificado de residencia (solicítase no Concello).
  • Informe médico sanitario (SÓ SE PADECE ALGUNHA MINUSVALÍA).
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Fotocopia das vacinacións.
  • Foto tamaño carnet.

ENTROIDO 2017

O pasado venres, 24 de febreiro, festexamos o noso día grande do entroido no Ceip Milladoiro. Cada unha das clases elexiu un disfraz relacionado coa nosa PDI, Pintamos moito! o que deu un resultado moi colorido. Podedes ver un resumo deste día no blogue da biblioteca.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2017/18

O prazo de presentación da solicitude de admisión do alumnado para o curso 2017/18 abrangue dende o 1 ao 20 de marzo do 2017.

O formulario normalizado será facilitado gratuitamente nos correspondetes centros educativos, na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación "admisiónalumnado", na páxina web da consellería competente en materia de educación e nos documentos posteriores que se adxuntan (según a orde do 25 de xaneiro de 2017).

Nos seguintes enlaces pódese descargar a normativa que regula o proceso de admisión, así coma o formulario de admisión e a documentación necesaria; do mesmo xeito estarán colgados no taboleiro de anuncios do centro.

DÍA DA PAZ

O luns 30 de xaneiro conmemoramos o  Día da PAZ. Este ano traballamos o aspecto da inclusión e aprendimos esta canción de Magín Blanco en lingua de signos baixando a cantala todos xuntos o patio. Podedes ver un resumo da actividade no blogue da biblioteca.

Ademais no ciclo de Educación Infantil tamén quixemos conmemorar o Día da Paz co noso mural particular, onde facemos maxia para que a paz se faga e da nosa chistera salen pombas con mensaxes de Paz.

VENRES ROBÓTICOS

O CEIP MILLADOIRO está sumerxido no Proxecto escornabots na biblioteca escolar e todos os venres os alumnos e alumnas de Educación Primaria que o desexen acuden a un taller de escornabots, impartido pola mestra Marta Couto, na biblioteca escolar. Primeiramente os maiores tiveron que facer toda a montaxe e unha vez listo aprenden con eles o resto de nenos e nenas con miles de actividades, por exemplo para o Día da Paz, co mapa do mundo... podedes ver un resumo delas no blogue da biblioteca. Tamén os máis pequenos iniciáronse neste novo mundo da robótica e podedes ver algunha das actividades no seu blogue cativiños do milladoiro.

NADAL 2016

A comunidade educativa do CEIP Milladoiro quere desexarvos unhas felices festas e un feliz 2017 a través deste vídeo tan máxico que fixeron os alumnos/as e o profesorado coa canción Tan só con leres un libro de Mamá Cabra, podendo ver este no blogue da biblioteca.

BO  NADAL  E  FELIZ 2017!

PREMIOS NADAL

Andrea Vila (2º de Primaria) foi a gañadora este ano do concurso de debuxo que organiza o Concello de Malpica para ilustrar o cartel de actividades municipais navideñas. O alcalde de Malpica entregou o premio en persoa no CEIP Milladoiro, consistindo este nun lote de libros. Ademais agasallou o resto do alumnado co libro Os bolechas visitan a Olería de Buño.

Samaín 2016/2017

Xa tedes á vosa disposición no blog da biblioteca un resumo das actividades realizadas durante esta semana "terrorífica" e as diferentes actuacións do alumnado na biblioteca.