A nosa mascotaLeo: A nosa mascota

BENVIDOS A PÁXINA WEB DO CEIP MILLADOIRO

DEFENDEMOS A ESCOLA PÚBLICA

Ventorrillo, s/n
15113 Malpica de Bergantiños
(A CORUÑA)
Teléfono: 881 880 736/ 881 880 737
Fax: 881 880 738
Email: ceip.milladoiro@edu.xunta.es
Blogue de biblioteca: bemilladoiro.blogspot.com

LISTAXE DEFINITIVO DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2018/19

Premendo no seguinte enlace tedes a resolución da listaxe definitiva da adxudicación de libros para o alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria que tamén podedes consultar no taboleiro do centro. Para coñecer a concesión dos vales de material escolar e os vales de axuda para adquisición de libros de texto do alumnado matriculado en 1º e 2º de Educación Primaria debedes pasar pola dirección do centro.

Listaxe do alumnado con praza no Servizo de Comedor Escolar - Curso 2018/19

Adxuicadas as prazas para o servizo de comedor escolar no curso 2018/19, para consultar a listaxe premer no seguinte enlace:

Establécense cinco días hábiles para reclamacións a partir da publicación das listas seguindo a Orde de Instruccións 2/2018. do 4 de xuño.

ADMISIÓN DEFINITIVA ALUMNADO CURSO 2018/19

Picando no seguinte enlace accederán ás listaxes definitivas de admitidos para o vindeiro curso 2018/19:

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA 2018/19

Prazo aberto ao longo de todo o mes de xuño 2018.

Picando nos seguintes enlaces poderán descargar os formularios e documentación necesaria:

AXUDAS FONDO LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2018/2019

Coa finalidade de axudar ás familias establécese unha nova liña de axudas para a adquisición de material escolar e a participación no fondo solidario de libros, quedando as bases recollidas na ORDE do 9 de maio do 2018 (pódese consultar premendo enriba da orde).

Esta orde ten por obxecto regular para o curso 2018/19 no ámbito dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia sostidos con fondos públicos:

a) A participación no fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

b) A convocatoria de axudas para adquirir libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de EP.

c) A convocatoria de axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado matriculado en EP.

Os formularios de solicitude poderán descargalo en formato PDF no seguinte enlace:

- Formulario de participación.

DATAS:

19-21 Xuño

Devolución de libros de texto

22 Xuño

Remata prazo de solicitude

30 Xuño

Publicación listaxe provisional (indicando causa de exclusión)

4 Xullo

Publicación listaxe definitiva

5 e 6 Xullo

Entrega de cheques

Plan proxecta: O sabor da aventura está no mar

Como xa sabedes no centro estamos traballando o Plan Proxecta: O sabor da aventura está no mar, dedicado ó saudable que é comer pescados e mariscos, e o martes 20 de febreiro tivemos no centro unha sesión na que puidemos aprender algo máis sobre algunhas especies mariñas, algunhas formas de pesca, oficios asociados e a importancia que ten o peixe e o marisco dentro das nosas dietas… Pasámolo moi ben e aprendimos moitas cousas. Ademais coñecimos a uns grandes superheroes, cadanseu co seu superpoder!!!. Regaláronnos unhas gorras e un conto con varios recursos.

Se pinchades na foto poderedes ver un resumo da xornada

E se queredes coñecer ou saber máis das aventuras dos nosos novos amigos podedes facelo no seguinte enlace http://osabordaaventuraestanomar.xunta.es/es

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2018/19

O prazo de presentación da solicitude de admisión do alumnado para o curso 2018/19 abrangue dende o 1 ao 20 de marzo do 2018.

O formulario normalizado será facilitado gratuitamente nos correspondetes centros educativos, na sede electrónica da Xunta de Galicia, na aplicación "admisiónalumnado", na páxina web da consellería competente en materia de educación e nos documentos posteriores que se adxuntan (según a orde do 25 de xaneiro de 2017).

Nos seguintes enlaces pódese descargar a normativa que regula o proceso de admisión, así coma o formulario de admisión e a documentación necesaria; do mesmo xeito estarán colgados no taboleiro de anuncios do centro.

O sabor da aventura está no mar

O pasado venres os escolares de 5º e 6º achegáronse a Laxe dentro das actividades do Plan Proxecta. A idea era visitar o porto, a lonxa, o Museo do Mar e ter un taller de degustación de alimentos saborosos elaborados con peixe.
Un éxito. Aínda que a choiva acompañou toooodo o día!
Pero non nos quitou o placer de seguir aprendendo.

Picando na imaxe podedes acceder ás imaxes dese día:

Entroido

Xa están aquí as imaxes do que foi a nosa celebración do entroido escolar. Como xa sabedes o título foi Un mar de contos por relacionamos cada comparsa cunha lectura que tiña como escenario o mar, enlazando así co noso Proxecto Documental Integrado Anual.

Picando na seguinte imaxe podedes acceder a un vídeo resumo: