A nosa mascotaLeo: A nosa mascota

BENVIDOS A PÁXINA WEB DO CEIP MILLADOIRO

DEFENDEMOS A ESCOLA PÚBLICA

Ventorrillo, s/n
15113 Malpica de Bergantiños
(A CORUÑA)
Teléfono: 881 880 736/ 881 880 737
Fax: 881 880 738
Email: ceip.milladoiro@edu.xunta.es
Blogue de biblioteca: bemilladoiro.blogspot.com

ADMISIÓN DEFINITIVA ALUMNADO CURSO 2019/20

Picando no seguinte enlace accederán ás listaxes definitivas de admitidos para o vindeiro curso 2019/20:

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA 2019/20

Prazo aberto ao longo de todo o mes de xuño 2019.

Picando nos seguintes enlaces poderán descargar os formularios e documentación necesaria:

DIA DO LIBRO 2019

Este ano para festexar o Día do Libro enchemos o noso pobo de flores e libros. Os máis pequenos estiveron no parque acompañados por alumnos/as do IES Urbano Lugrís que lles leron contos neste día tan especial e os maiores repartiron caraveis e libros a todos os veciños e veciñas da vila. Podedes ver todas as imaxes premendo no blogue da biblioteca.

INAUGURAMOS A BIBLIOTECA DO S.XXI: LEOLAB

O pasado 12 de abril inauguramos as novas instalacións da nosa biblioteca escolar, un equipamento dentro da segunda fase do PLAN LIA. Este evento tan importante para esta comunidade educativa compartímolo o día anterior con tódalas familias e os seus fillos e fillas e hoxe con: O Sr. Inspector, os Srs. Asesores de Bibliotecas Escolares, o Sr. Alcalde, os membros do Consello escolar, as nais que forman a Xunta Directiva da ANPA, os empresarios que fixeron a obra nova, os padriños do noso laboratorio de cociña que xa inauguraramos hai dous anos, os directores dos coles do concello e un grupo de escolares de 6º. Foi unha xornada especialísima para nós e podedes ver unha reportaxe completa nas diferentes entradas do blogue da bibliotecaGrazas a tod@s cantos fixeron posible este equipamento que coloca a educación de Malpica no s.XXI!

Concurso deseña unha xoia para túa nai

O noso alumnao de 5º de primaria, Aarón Abal resultou seleccionado entre os finalistas do Consurso deseña unha xoia para túa nai.

A entrega de Premios terá lugar o venres 3 de maio, ás 17h30, no Auditorio do CGAC, en Santiago de Compostela. Ese día daranse a coñecer os 12 gañadores ós que se lles fará entrega da xoia que deseñaron.

Finalmente resultou un dos GAÑADORES.

SEMANA DA MULLER 2019

Unindo dous grandes temas como é o noso PDI "O mar" e a Semana da Muller, convidamos a diferentes mulleres relacionadas cos oficios do mar as distintas aulas. Desta maneira, foron pasando polo noso centro armadoras, redeiras, percebeiras... que nos ensinaron os seus oficios e inclusa algunha foi entrevistada na nosa radio polos máis pequenos. Toda a información desta estupenda actividade no blogue "Porto da Gaia".

Folga 8M

En previsión da folga convocada para este 8 de marzo, esta dirección informa:

O transporte escolar e comedor funcionarán con normalidade.

O centro abrirá en horario lectivo, e contará cuns servizos mínimos que consistirán en:

• A directora
  • A coidadora
  • O bedel

A actividade lectiva non será a normal para un venres, e buscarase facer agrupamentos dependendo do número de docentes e de alumnado.

En caso de que as familias consideren secundar a folga cos seus fillos e fillas, traerán o vindeiro día lectivo a falta xustificada correspondente.

A directora

ENTROIDO 2019

Todas as imaxes deste entroido adicado as lendas relacionadas co mar, premendo no blogue da biblioteca.

Enquisas Convivencia

A Consellería, a través do Programa Educonvives, recolle cada ano datos de como se desenvolve a convivencia nos diferentes centros educativos da rede pública.

Para elo, remite ás familias, profesorado, alumnado desde 5º de Priamria en diante e persoal de administración e servizo, unha clave para que con ela poidamos ter acceso a unha enquisa que se cubere on line.

Estes días imos proceder a enviar as cartas que conteñen esa clave de acceso.

Excepto para o profesorado, a participación é voluntaria.

Neste sitio web https://www.edu.xunta.es/convivenciaxestion/ e coa clave que nos foi asignada a cada membro da comunidade educativa, podemos proceder a cubrir a enquisa.

O tempo estimado é de 15 minutos.

Recomentamos ler antes o apartado Preguntas frecuentes.

O prazo é ata o 17 de Marzo

Prazo de admisión curso 2019-2020

Do 1 ó 20 de marzo estará aberto ó prazo de admisión do alumnado para o vindeiro curso 2019-2020.

Nos seguintes documentos adxuntos poderán descargar as instrucións e o formulario de admisión.

Se queren vir ver o colexio, chamen para pedir cita.