A nosa mascotaLeo: A nosa mascota

BENVIDOS A PÁXINA WEB DO CEIP MILLADOIRO

DEFENDEMOS A ESCOLA PÚBLICA

Ventorrillo, s/n
15113 Malpica de Bergantiños
(A CORUÑA)
Teléfono: 881 880 736/ 881 880 737
Fax: 881 880 738
Email: ceip.milladoiro@edu.xunta.es
Blogue de biblioteca: bemilladoiro.blogspot.com

LISTAXE DEFINITIVO DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2019/20

Premendo no seguinte enlace tedes a resolución da listaxe definitiva da adxudicación de libros para o alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria que tamén podedes consultar no taboleiro do centro. Para coñecer a concesión dos vales de material escolar e os vales de axuda para adquisición de libros de texto do alumnado matriculado en 1º e 2º de Educación Primaria debedes pasar pola dirección do centro.

Listaxe de libros 2019/2020

EDUCACIÓN INFANTIL

So haberá libros de inglés, o resto das materias se traballará por proxectos.

EDUCACIÓN PRIMARIA - 1º CICLO

En setembro as titoras informarán dos libros que precisan mercar.

EDUCACIÓN PRIMARIA - 2º CICLO

EDUCACIÓN PRIMARIA - 3º CICLO

Todas as listaxes dos libros de texto pódense imprimir premendo no seguinte documento: Libros de texto 2019/20.

Vacantes Comedor Escolar 19/20

Comunicamos que no servizo complementario de Comedor Escolar dispoñemos de 9 prazas vacantes para o vindeiro curso 2019/20.

Pódense solicitar ata o vindeiro 27 do presente mes de Xuño

Fondo solidario de Libros de texto

Convocatroia do Fondo solidario de libros de texto para o curso 2019_20 no DOG de onte (20 de Maio de 2019)

O prazo de presentación comezou o día de onte e rematará o 21 de xuño.

Poden beneficiarse deste fondo:

Aquelas familias con alumnado matriculado nos centros docentes de Galicia sostidos con fondos públicos nas modalidades de gratuidade solidaria que se detallan:

a) Fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria (EP), e en 1º, 2º, 3º e 4º de ensinanza secundaria obrigatoria (ESO).

b) Axudas para adquirir libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de EP, e en educación especial (EE), así como as axudas que pode recibir o alumnado incluído na disposición adicional primeira da orde.

c) Axudas para material escolar destinadas ao alumnado matriculado en EP, ESO e EE.

ADMISIÓN DEFINITIVA ALUMNADO CURSO 2019/20

Picando no seguinte enlace accederán ás listaxes definitivas de admitidos para o vindeiro curso 2019/20:

PRAZO DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA 2019/20

Prazo aberto ao longo de todo o mes de xuño 2019.

Picando nos seguintes enlaces poderán descargar os formularios e documentación necesaria:

DIA DO LIBRO 2019

Este ano para festexar o Día do Libro enchemos o noso pobo de flores e libros. Os máis pequenos estiveron no parque acompañados por alumnos/as do IES Urbano Lugrís que lles leron contos neste día tan especial e os maiores repartiron caraveis e libros a todos os veciños e veciñas da vila. Podedes ver todas as imaxes premendo no blogue da biblioteca.

INAUGURAMOS A BIBLIOTECA DO S.XXI: LEOLAB

O pasado 12 de abril inauguramos as novas instalacións da nosa biblioteca escolar, un equipamento dentro da segunda fase do PLAN LIA. Este evento tan importante para esta comunidade educativa compartímolo o día anterior con tódalas familias e os seus fillos e fillas e hoxe con: O Sr. Inspector, os Srs. Asesores de Bibliotecas Escolares, o Sr. Alcalde, os membros do Consello escolar, as nais que forman a Xunta Directiva da ANPA, os empresarios que fixeron a obra nova, os padriños do noso laboratorio de cociña que xa inauguraramos hai dous anos, os directores dos coles do concello e un grupo de escolares de 6º. Foi unha xornada especialísima para nós e podedes ver unha reportaxe completa nas diferentes entradas do blogue da bibliotecaGrazas a tod@s cantos fixeron posible este equipamento que coloca a educación de Malpica no s.XXI!

Concurso deseña unha xoia para túa nai

O noso alumnao de 5º de primaria, Aarón Abal resultou seleccionado entre os finalistas do Consurso deseña unha xoia para túa nai.

A entrega de Premios terá lugar o venres 3 de maio, ás 17h30, no Auditorio do CGAC, en Santiago de Compostela. Ese día daranse a coñecer os 12 gañadores ós que se lles fará entrega da xoia que deseñaron.

Finalmente resultou un dos GAÑADORES.

SEMANA DA MULLER 2019

Unindo dous grandes temas como é o noso PDI "O mar" e a Semana da Muller, convidamos a diferentes mulleres relacionadas cos oficios do mar as distintas aulas. Desta maneira, foron pasando polo noso centro armadoras, redeiras, percebeiras... que nos ensinaron os seus oficios e inclusa algunha foi entrevistada na nosa radio polos máis pequenos. Toda a información desta estupenda actividade no blogue "Porto da Gaia".