circulares

CIRCULAR INFORMATIVA CURSO 2017/2018

Toda a información relativa o funcionamento do centro para este curso 2017/18 queda recollida na seguinte circular que tamén foi remitida ás familias:

AXUDAS FONDO LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2016/2017

Coa finalidade de axudar ás familias establécese unha nova liña de axudas para a adquisición de material escolar e a participación no fondo solidario de libros, quedando as bases recollidas na ORDE do 27 de abril do 2016 (pódese consultar premendo enriba da orde).

Esta orde ten por obxecto regular para o curso 2016/17 no ámbito dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia sostidos con fondos públicos:

a) A participación no fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

b) A convocatoria de axudas para adquirir libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de EP.

c) A convocatoria de axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado matriculado en EP.

Os formularios de solicitude poderán descargalo en formato PDF no seguinte enlace:

- Formulario de participación.