Comerdor Escolar

Listaxe do alumnado con praza no Servizo de Comedor Escolar - Curso 2016/17

Adxuicadas as prazas para o servizo de comedor escolar no curso 2016/17, para consultar a listaxe premer no seguinte enlace:

PRAZAS DE COMEDOR ESCOLAR 2016-2017

Para o vindeiro curso 2016/2017 ofértanse 8 PLAZAS PARA O COMEDOR ESCOLAR, todas aquelas familias que teñan interés en solicitala teñen que entregar no centro a instancia correspondente, podendo ser descargada premendo no seguinte enlace: solicitude de comedos 2016-2017.

Seguindo as normas da instrución 2/2016 do 30 de maio da Consellería de Educación, e coa finalidade de comezar o proceso de selección e admisión de usuarios, precisamos que acredite cos documentos necesarios calquera dos seguintes supostos establecidos pola Consellería. A documentación entregarase entre o 22 e o 30 de xuño.

Orde de preferencia:

Primero:

Alumnado usuario do servizo de comedor neste curso que remata, excepto que variase o criterio polo que foi admitido

.

Segundo:

Alumnado usuario lexítimo de transporte escolar (máis de 2 km. do centro).

Terceiro:

Alumnado en situación socioeconómica de exclusión social ou que teña discapacidade certificada igual ou superior que o 33%. Documentación necesarias: certificación dos Servicios Sociais Municipais.

Cuarto:

Alumnado membro de familias numerosas. Documentación necesaria: carné de familia numerosa.

Quinto:

Alumnado fillo/a de traballadores ambos os dous con incompatibilidade de horario cos de saída do seu fillo/a a mediodía. Documentación necesaria: documento expedido a tal efecto polos empregadores xunto cunha copia dos contratos de traballo.

Sexto:

Outro alumando do centro.

Posteriormente, e no caso de ser admitidos deberán cumplimentar o ANEXO V e o ANEXO VI (modelo de autodeclaración e especificaciones) que podedes descargar na parte final das normas de instrucción anteriores ou recoller na secretaría do centro.