DÍA DO ENSINO

O vindeiro 7 de decembro, segundo o DOG do 8 de xuño que regula o Calendario Escolar para o curso 2018-19, está establecido como Día do Ensino, declarado pola Consellería de Educación, coa consideración de non lectivo para efectos académicos. Polo tanto ese día non haberá clase.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

O vindeiro martes 27 de novembro celebraranse as votacións para a renovación parcial dos representantes dos pais e nais no CONSELLO ESCOLAR do noso centro.

O horario será:

De 8:45 a 9:15

De 13:45 a 14:15

De 16:00 a 17:00

Reapertura da biblioteca

A Biblioteca abriu as súas portas a novas historias, a novos proxectos e, por suposto, á maxia da pintura. E que mellor xeito de comezar que con outra clase de maxia, a da música de uxía e Roscón, parte de Uxía Lambona e a Banda Molona.
Moitísima grazas por agasallarnos co voso tempo, enerxía e bo facer.

MAGOSTO 2018

Estimadas familias;

Como vén sendo habitual por estas datas, imos celebrar o MAGOSTO. Este curso, realizarémolo o venres 9 de novembro a partir das 12 da mañá.

Precisamos da vosa colaboración nos seguintes aspectos:

. Envíen polos nenos e nenas unhas castañas picadas.

. De ser posible aporten unha pequena cantidade de leña.

. Procuren que ese día o alumnado veña con roupa axeitada.

. Mandade as castañas e a leña só o xoves 8 e o venres 9.

Por cuestións organizativas do centro a festa do magosto é só para o alumnado.

Clicade enriba da imaxe das castañas e podedes visualizar un vídeo anunciando o noso magosto, realizado nun obradoiro de dobraxe na aula de 5º B. E se clicas sobre as letras de cor verde, outro máis, súper simpático. A gozar destas dúas estupendas presentacións!!!

DÍA NON LECTIVO

Vista a proposta do Consello Escolar do centro, a Xefatura Territorial declarou día non lectivo o vindeiro 2 de novembro de 2018. Polo tanto non haberá clase ese día.

REUNIÓN COAS FAMILIAS

Convocamos ás familias do noso alumnado a unha reunión, o vindeiro martes 2 de outubro, para falar de diversos aspectos organizativos, didácticos, educativos...

O horario será o seguinte:    5º de Educación Infantil: 16:00

1º, 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria: 17:15

As familias irán directamente ás aulas de cada curso, acompañadas do profesorado correspondente.

Esperamos a vosa presenza.

CURSO 2018-19

As clases empezarán o vindeiro mércores 12 de setembro no horario habitual.

Esperamos a vosa volta con ilusión.

REUNIÓN FAMILIAS ALUMNADO 4º DE ED. INFANTIL

O venres 7, ás 11:00, haberá unha reunión xeral coas familias do alumado que inicia o curso en tres anos na súa aula correspondente.

.

ADAPTACIÓN ALUMNADO 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

Horario do período de adaptación do alumnado de tres anos.

CLICADE EN ADXUNTO