CALENDARIO DE ADVENTO

Visita o calendario de advento no mes de decembro e descubre cada día unha nova proposta.

MAGOSTO

SAMAÍN NO COMEDOR

As monitoras do comedor do noso colexio celebrando o Samaín.

DÍA NON LECTIVO

Lembramos que o xoves 31 de outubro foi declarado Día do Ensino pola Consellería de Educación, para o actual curso 2019/20, segundo aparece na Orde do 20 de xuño.

POLO TANTO NON HABERÁ CLASE.

HORARIO DEPARTAMENTO ORIENTACIÓN

A orientadora do centro estará no noso colexio todos os mércores, xoves e venres; e 3 tardes do martes ao mes.

A profesora de Audición e Linguaxe estará no noso colexio todos os martes, xoves e venres; e 3 tardes do martes ao mes.

A profesora de Pedagoxía Terapéutica ten horario completo no noso centro.

REUNIÓN XERAL FAMILIAS INICIO DE CURSO

Convocamos ás familias do alumnado a unha reunión, o vindeiro martes 1 de outubro, para falar de diversos aspectos organizativos, didácticos, educativos...

O horario será o seguinte:               Educación Infantil: 16:00

Educación Primaria: 17:15

Ao inicio de cada unha das sesións, haberá unha breve xuntanza xeral, tanto para Infantil como Primaria, no salón de actos do noso centro. Despois as familias irán xa ás diferentes titorías acompañadas do profesorado correspondente.

PERÍODO ADAPTACIÓN ALUMNADO 4º DE INFANTIL (3 ANOS)

Clica no arquivo adxunto de abaixo para comprobar os grupos e datas do período de adaptación.