INICIO CURSO ESCOLAR

O vindeiro luns día 11 de setembro iniciamos as clases do novo curso escolar 2017-18 no horario habitual.

DAMOS A BENVIDA AO NOSO ALUMNADO

ADAPTACIÓN ALUMNADO 4º INFANTIL (3 ANOS)

Horario do período de adaptación do alumnado de tres anos.

Clicade en Adxunto

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Hoxe publicamos as listaxes definitivas de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto para o vindeiro curso.

Ditos libros, para o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria que lle corresponda, serán entregados en setembro nos primeiros días de clase, nas respectivas titorías.

Consultade os arquivos adxuntos para saber que libros corresponden a cada alumno ou alumna.

NOVA LISTAXE PROVISIONAL DO FONDO LIBROS

Debido a unha reclamación xa resolta, volvemos a publicar listaxes provisionais rectificadas. Dentro de dous días publicaranse as definitivas.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS FONDO LIBROS

Hoxe publicamos a listaxe provisional de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto de 3º a 6º de Ed. Primaria.

Hai 2 días para as posibles reclamacións antes da publicación das listaxes definitivas.

Nas listaxes provisionais só aparece o reparto dos libros que ten o colexio, polo que quen aparece con 0 libros, nas listaxes definitivas pode variar.

AXUDAS MATERIAL E LIBROS DE 1º E 2º

Xa está dispoñible, para quen lle corresponda, o vale para material escolar de 1º a 6º e o vale para os libros de 1º e 2º de Ed. Primaria.

Data de entrega: 5, 6, 7 e 10 de xullo de 9:30 a 14:00.

De non recollelo nestas datas pódese recoller en setembro.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2017-18

Clica enriba para ler a orde pola que se aproba o calendario escolar para o vindeiro curso

As clases empezarán o 11 de setembro de 2017 e rematarán o 21 de xuño de 2018.

VACACIÓNS : NADAL desde 0 22 de decembro ao 7 de xaneiro ambos inclusive.

ENTROIDO 12, 13 e 14 de febreiro de 2018.

SEMANA SANTA desde o 24 de marzo ao 2 de abril ambos inclusive.

DÍA DO ENSINO declarado pola Consellería: 7 de decembro.

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2017-18

RELACIÓN DOS LIBROS DE TEXTO PARA O VINDEIRO CURSO

FONDO LIBROS DE TEXTO

As datas límite para realizar os trámites (DOG do 22 de maio) son as seguintes:

a) Para gravar solicitudes e emendas (EP e ESO): o 7 de xullo de 2017.

b) Para publicar as listaxes provisionais (EP e ESO): o 14 de xullo de 2017.

c) Para gravar o resultado de reclamacións: o 19 de xullo de 2017.

d) Para publicar as listaxes definitivas: de EP (3º, 4º, 5º e 6º) o 21 de xullo de 2017.

O centro avisará ao alumnado que lle corresponda o vale para adquirir libros de texto de 1º e 2º de Ed. Primaria. Igualmente tamén se avisará ao alumnado que  lle corresponda o vale para material escolar.

EXCURSIÓN Ó PARQUE FORESTAL DE BEADE

DISFRUTANDO COS NOSOS COMPAÑEIROS E MESTRES NOS ULTIMOS DÍAS DO CURSO