PERÍODO ADAPTACIÓN ALUMNADO 4º DE INFANTIL (3 ANOS)

Clica no arquivo adxunto de abaixo para comprobar os grupos e datas do período de adaptación.

INICIO CURSO 2019/20

As clases empezarán o vindeiro mércores 11 de setembro no horario habitual.

Esperamos a vosa volta con ilusión.

BECAS E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES DE APOIO EDUCATIVO

Prazo aberto de presentación de solicitudes para

Becas e axudas para alumnado

con necesidade específica de apoio educativo

Departamento de Orientación

Os solicitantes deben cubrir a solicitude vía internet nesta ligazón:

Despois de cuberta a solicitude on-line teñen que imprimila en papel e asinala.

No gabinete psicopedagóxico terán que cubrir, selar e asinar o seu apartado nos impresos.

Os impresos de solicitude cubertos, asinados e selados polo gabinete terán que entregalos  no Departamento de Orientación do colexio xunto coa documentación requerida (fotocopias DNI de alumnado e familia, certificado do nº da conta bancaria do alumno/a, diagnóstico médico, certificado de discapacidade) para a posterior tramitación dende o colexio coa Inspección educativa.

Prazo de presentación:

ABERTO  ata o 26 de setembro de 2019

Por favor, para evitar complicacións na tramitación das solicitudes non agarden ao derradeiro día.

RECOLLIDA DE LIBROS

Os libros da ANPA serán entregados os días 3 e 5 de setembro de 10:00 a 12:00.

Os do fondo libros da Xunta, segundo corresponda, tamén poden ser recollidos nese mesmo horario,na aula correspondente.

Moitas gracias.

AXUDAS MUNICIPAIS PARA COMEDOR, LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

O prazo de presentación das solicitudes será do 3 ó 31 de xullo, ambos incluídos.

As solicitudes presentaranse mediante cita previa, que se poderá solicitar a partir do martes 2 de xullo, a través de:

Teléfonos: 010 ou 986 810 260

Páxina Web:www.vigo.org

Máis información: https://sede.vigo.org/expedientes/avisos/aviso.jsp?id=3709&lang=ga

AXUDAS MATERIAL E LIBROS DE 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Xa está dispoñible, para quen lle corresponda, o vale para material escolar de 1º a 6º e o vale para os libros de 1º e 2º de Ed. Primaria.

Data de entrega: 2,3,4 e 5 de xullo de 9:30 a 14:00.

De non recollelo nestas datas pódese recoller en setembro.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2019-20

Clica enriba para ir á páxina da Xunta e ler a orde pola que se aproba o calendario escolar para o vindeiro curso

As clases empezarán o 11 de setembro de 2019 e rematarán o 19 de xuño de 2020.

VACACIÓNS : NADAL desde o 21 de decembro ao 7 de xaneiro ambos inclusive.

ENTROIDO 24, 25 e 26 de febreiro de 2020.

SEMANA SANTA desde o 4 ao 13 de abril de 2020 ambos inclusive.

DÍA DO ENSINO declarado pola Consellería: 31 de outubro.