PVAD: PROXECTO DE VIDA ACTIVA E DEPORTIVA

XOGADE: ESCALADA

O programa XOGADE xunto co clube ASESOU na súa actividade de PROMOCIÓN DA ESCALADA recibiunos o 7 de marzo nas instalacións do rocódromo do Pavillón dos Remedios, os nenos e nenas do centro pudieron experimentar e practicar distintas subidas no rocódromo compartido unha mañá agradable.

XOGADE: VOLEIBOL

Na derradeira semana do 2º trimestre o alumnado tivo unha toma de contacto co Clube Voleibol Ourense, dando a coñecer o deporte, a través da actividade COÑECE O MEU CLUBE, practicaron a técnica do deporte en dúas sesións para toda EP.

PLAN COLEXIOS: FEDERACIÓN GALEGA DE HOCKEY

Centro de Tecnificación de Galicia da Federación Galega de Hóckey puxo en marcha o Plan Colexios 2023 que leva a iniciación ó hóckey a máis de 15 colexios das provincias de Ourense, Vigo e Pontevedra.

Os nenos e nenas de 2º a 6º de EP terán o seu primeiro contacto con deporte no ámbito escolar puideron desfrutar de días sesións las que coñeceron aspectos básicos da técnica ademáis de conocer as regras e o xogo.

XOGADE: XOGANDO CO ATLETISMO BENXAMÍN

O 22 de Febrero os nenos e nenas de 3º e 4º de EP puideron disfrutar dunha xornada de XOGANDO CO ATLETISMO nas instalacións de Expourense incluído no XOGADE, éste incluía varias probas tales coma:

1. Carreira de 60 metros con testigo.

2. Lanzamento de balón.

3. Lanzamento de vórtex.

4. Salto de lonxitude.

5. Carreira gran prix de relevos.

6. Saltos laterales

XOGADE: XOGOS POPULARES

21/11/2023 13:58
Atlantic/Bermuda

Na 3ª semana do mes de novembro puidemos contar no centro coa colaboración de XOGADE con diversos materiais para xogar á Billarda, aos Birlos e á Chave.

XOGADE: ATLETISMO EN PISTA

26/01/2024 13:24
Atlantic/Bermuda

Os nenos e nenas de 3º e 4º de EP puideron desfrutar dunha xornada de Atletismo en pista nas instalacións de Expourense compartindo unha mañá con varios centros da provincia. A actividade realizada a través de XOGADE incluía varias probas tales coma:

1. Carreira de 60 metros lisos.

2. Lanzamento de peso.

3. Lanzamento de vórtex.

4. Salto de lonxitude.

5. Carreira 500 metros.

6. Carreira de relevos 12x 60 metros.

MILLA DIARIA

17/01/2024 13:27
Atlantic/Bermuda

Dentro dos proxectos de vida activa e deportiva da Consellería de educación da Xunta de Galicia, o noso centro solicitou o Plan da Milla Diaria, un plan que busca axudar aos centros docentes a elaborar o seu proxecto deportivo de centro/vida activa e saudable abordando a loita contra o sedentarismo, o sobrepeso e a obesidade a través do incremento, dentro e fóra do horario lectivo, da carga real de actividade física que realiza o alumnado.

Comezamos “A milla diaria" (suma semanal) no mes de Xaneiro, tódolos luns, mércores e venres e participa todo o alumnado e profesorado por segundo ano consecutivo.

Traballamos de forma transversal e interdisciplinar os contidos da actividade física diaria e hábitos saudables (alimentación, hixiene, condutas nocivas , sedentarismo asociado a pantallas...).

XOGADE: XOGANDO CO ATLETISMO

30/11/2023 13:26
Atlantic/Bermuda

O día 30 de novembro, celebrouse na modalidade XOGANDO CO ATLETISMO, na categoría alevín nas instalacións de EXPOURENSE, no que tomaron parte todos os centros de ensino da cidade.

Esta modalidade incluída dentro do programa XOGADE, achega aos nen@s a práctica do atletismo dun xeito lúdico, aglutinando en distintas probas a motricidade na que se atopan todas as disciplinas deportivas (correr, saltar e lanzar):

1. Carreira 10 x 10 metros.
  2. Lanzamento de xavelina branda.
  3. Triplo salto saíndo dende parado.
  4. Lanzamento de balón medicinal cara a adiante por encima da cabeza dende sentado.
  5. Salto lateral de obstáculo baixo.

COÑECE O MEU CLUBE: ARTES MARCIAIS

22/11/2023 13:19
Atlantic/Bermuda

22 de novembro, dentro das actividade de XOGADE recibimos a visita da Escola de Artes Marciales Sam Mu Dojang de Ourense, Saúl tivo un acercamento cos nen@s do centro ás Artes Marciais, onde a través de xogos e movementos técnicos para a defensa persoal desfrutaron dunha sesión moi entretida.

XOGOS POPULARES: DÍA INTERNACIONAL DO PATRIMONIO CULTURAL

16/11/2023 13:15
Atlantic/Bermuda

O día 16 de novembro celebrouse o Día Internacional del Patrimonio Cultural Inmaterial, desde a Concellería de Educación celebrouse unha actividade dirixida a máis de 200 escolares de Primaria que coñeceron unha amplía mostra de Xogos Populares.