Educación Física

Educación Física y sus actividades

AS INSTALACIÓNS DEPORTIVAS

No Ceip Mariñamansa somos uns afortunados xa que dispoñemos dunhas instalacións amplias e coidadas para a práctica de actividades físicas.

Temos unha pista polideportiva cuberta de 40x20m onde facemos recreos, actividades complementarias e sesións de Educación Física.

Tamén temos un fantástico ximnasio de 15x10m onde realizamos diversas actividades nas sesións de Educación Física e nas sesións de Psicomotricidade.

Neste ximnasio mantemos todas as distancias de seguridade que na actualidade temos que ter, marcadas no chan e explicadas no taboleiro xunto coas normas de educación física.

XOGANDO CON GLOBOS

Fixemos varias sesións moi divertidas cun material moi orixinal e divertido como son os globos, de uso individual,que se poden reutilizar e de fácil utilización para todos os niveis.

CIRCUITOS VARIADOS

Diferentes circuitos de habilidade nos que desenvolven as habilidades motrices básicas, equilibrio, coordinación e as capacidades físicas básicas.

XOGAMOS CO ROBOT MOVI

Fixemos varias sesións do que poderíamos chamar "psicorobótica" nas que utilizamos o robot chamado Movi que nos dará unha serie de ordes cas cales os nen@s farán diferentes xogos e exercicios co seu corpo e as súas diferentes partes.

KILÓMETROS DE SOLIDARIDAD

Organizamos unha "carreira solidaria con Save the Children" na que nos proporcionaron mascarillas, dorsais e diplomas para facela con diferentes recorridos e distancias nas instalacións do cole ca que recaudamos unha cantidade de cartos considerable para @s nen@s do Congo.

ACTIVIDADES PARA FACER NA CASA

Actividades de Ioga para desenvolver a relaxación, respiración, control postural.

Ocas de Educación Física para desenvolver as habilidades e destrezas motrices e as capacidades físicas.

HÁBITOS ALIMENTICIOS

Debemos inculcar uns hábitos e estilos de vida saudables, e por eso deben coñecer a importancia de beber moita auga, de facer exercicio case todos os días e de coñecer que tipos de alimentos se deben consumir máis ou menos por eso vamos a facer que coñezan a pirámide alimentaria :

MÚSCULOS E ÓSEOS QUE DEBEMOS COÑECER

Debemos desenvolver que coñezan o seu corpo, as súas diferentes partes, os diferentes sistemas, as súas funcións,a súa importancia para a realización de actividades físicas e o seu coidado.

SISTEMA MUSCULAR E SISTEMA ÓSEO

ELABORACIÓN DE MATERIAL PRÁCTICO CON MATERIAS RECICLADOS

Os alumnos de 5º e 6º de primaria elaboraron material de animación para a práctica dos xogos populares no recreo. Dividindo aos estudantes en diferentes grupos para traballar de forma cooperativa, os alumnos foron capaces de facer material práctico con materiais reciclados.

Xogos tradicionais e xogos de mesa xigantes no chan do noso patio

Un dos momentos que máis esperan os cativos/as do noso centro como en calquera outro colexio é saír ao recreo. O tempo de xogo e entretemento, é unha pequena pausa para descansar e recobrar forzas para que os alumnos/as sigan co seu proceso de aprendizaxe e se enfronten a novos desafíos.

"O patio escolar motiva acción". Se un patio non ten máis nada que cemento, prodúcese un baleiro cando os nenos saen ao recreo.

No noso centro propuxémonos cambiar a cara a estes espazos para promover a aprendizaxe desde o xogo e de maneira lúdica. E despois de moito esforzo o resultado foi este: