ELABORACIÓN DE MATERIAL PRÁCTICO CON MATERIAS RECICLADOS

Os alumnos de 5º e 6º de primaria elaboraron material de animación para a práctica dos xogos populares no recreo. Dividindo aos estudantes en diferentes grupos para traballar de forma cooperativa, os alumnos foron capaces de facer material práctico con materiais reciclados.

Xogos tradicionais e xogos de mesa xigantes no chan do noso patio

Un dos momentos que máis esperan os cativos/as do noso centro como en calquera outro colexio é saír ao recreo. O tempo de xogo e entretemento, é unha pequena pausa para descansar e recobrar forzas para que os alumnos/as sigan co seu proceso de aprendizaxe e se enfronten a novos desafíos.

"O patio escolar motiva acción". Se un patio non ten máis nada que cemento, prodúcese un baleiro cando os nenos saen ao recreo.

No noso centro propuxémonos cambiar a cara a estes espazos para promover a aprendizaxe desde o xogo e de maneira lúdica. E despois de moito esforzo o resultado foi este:

page | by Dr. Radut