O NOSO COLE |
AULAS VIRTUAIS E EDIXGAL 23/24 |
SERVIZOS DO CENTRO | ANPA | CONTACTO |
Blogues |
Comezo do curso 2024/25
(Este primeiro día o alumnado de Primaria non precisa traer nen os libros de texto nen todo o material. Será suficiente cun caderno e un estoxo con lapis, goma e unhas cores, así como a súa merenda para o tempo de recreo).
O equipo docente e non docente do CEIP Luís Seoane deséxavos un bo inicio de curso a todas e todos.
|
|||
Arrinca un novo curso e, coma sempre, iremos poñendo na nosa web todas as novidades e informacións de interese.
LISTAXES DE MATERIAL Premendo no enlace podedes consultar as listaxes de material do curso 24-25 de cada un dos niveis de E.Primaria.
FONDO LIBROS 3º e 4º EP Queda pendente a data de reparto dos libros de texto aos beneficiarios do fondo solidario da Xunta de Galicia, dos cursos de 3º e 4º de EP, á espera de ser recibidos todos os lotes dos exemplares no centro.
REUNIÓNS DE INICIO DE CURSO Terán lugar nas aulas de referencia de cada curso. Durante ese tempo, o alumnado non pode permanecer nas instalacións do centro sen vixiancia dun adulto, polo que prégase non acudir ás reunións acompañados dos nenos e nenas.
ACOLLIDA NOVO ALUMNADO DE PRIMARIA O XOVES 5 ás 12:00 horas, o alumnado de Primaria que se incorporan ao centro por primeira vez, poden vir a coñecer o seu novo colexio, acompañados dun adulto responsable. Así poderán familiarizarse co espazo antes do inicio das clases. |
|||
AVISO IMPORTANTE A partir do día 15 de XULLO, o colexio pasa a ter NOVO NÚMERO DE TELÉFONO:
|
|||
Os pais/nais/titores legais do alumnado de 6º que rematou a etapa de educación primaria, podedes pasar a recoller o seu HISTORIAL ACADÉMICO, tal e como se establece no: Decreto 155/2022, do 15 de setembro, de ordenación e currículo da educación primaria na Comunidade Autónoma de Galicia, no: Artigo 29. 3 Historial académico.Tras finalizar a etapa, o historial académico de educación primaria entregaráselles ás nais, aos pais ou ás persoas titoras legais da alumna ou do alumno. Entre os días 3 e 12 de xullo (ambos inclusive), en horario de 9:30 a 13:30 *O centro custodiará todos os historias académicos que non sexan recollidos. |
|||
Informamos das datas de publicación das listaxes na participación no fondo solidario de libros de texto e axudas de adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2024-2025 (ORDE DO 7 DE MAIO DE 2024)
PUBLICACIÓN LISTAXES PROVISIONAIS : 2 de xullo PRAZO DE RECLAMACIÓNS: 3 e 4 de xullo PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS: 5 de xullo RECOLLIDA VALES DE MATERIAL ESCOLAR: 8 a 12 de xullo (en horario de 9:30 h a 13:30 h) (As familias que non os recollan nestas datas, poderán facelo no mes de setembro) |
|||
ANPA: CURSO 2024/25 COMEDOR ESCOLAR No blog da ANPA podedes consultar toda a información do comedor escolar para o curso 2024/25, á que podedes acceder premendo nesta imaxe: O Concello de Oleiros achegounos información sobre as axudas para usuarios do comedor escolar para o curso que vén, que tamén podedes consultar premendo na imaxe: |
|||
Dentro das actividades de acollida, desde o Departamento de Orientación do centro, convidámosvos ás reunións dirixidas a:
- Familias do alumnado que cursará 1º de Educación Primaria no curso 2024/25: mércores 26 de xuño ás 12:00 h.
- Familias do alumnado que cursará 4º de Educación Infantil no curso 2024/25: xoves 27 de xuño ás 12:00 h.
Lugar: sala de Usos Múltiples do 1º andar do edificio de Primaria
( Dado os contidos a tratar nestas reunións, asistencia sen os rapaces a estas reunións)
Aproveitamos para recordar ás familias de nova incorporación que o período de formalización da matrícula vai do 20 ao 30 de xuño de 2024
|
|||
|
|||
ABERTO PRAZO PARA AS SEGUINTES SOLICITUDES DO CURSO 2024/25
|
|||
Información da ANPA do CEIP Luís Seoane
A ANPA do Ceip Luis Seoane informa da convocatoria da asamblea xeral que realizará no colexio:
Data: luns 17 de Xuño
Hora: ás 17:30 1ª convocatoria e 18:00 h 2ª convocatoria
Lugar: aula de Polos Creativos ( 1º andar do edificio de Primaria).
Enlace ao Blog da ANPA para ver a convocatoria:
|
|||