FESTA DE NADAL!!

Para comezar con ánimos este segundo trimestre, deixamos unha pequena mostra do ben que o pasamos na festa de Nadal do colexio onde non faltaron risas, bailes, larpeiradas con chocolatada e, por suposto, as 12 badaladas!

Todo isto grazas a colaboración de todas as familias, dos nosos nenos e nenas, dos monitores e profesorado, pero especialmente, á colaboración da ANPA.

UN MILLÓN DE GRAZAS A TOD@S!!!!

CONCESIÓN DE AXUDAS PARA COMEDOR ESCOLAR!!!

Adxuntamos o documento coa concesión definitiva de axudas para comedores escolares.

Un saúdo

BO NADAL A TODO@S!!!!

MOITAS VECES ESCOITAMOS QUE NON HAI MELLOR AGASALLO QUE AS MOSTRAS DE CARIÑO E OS PEQUENOS DETALLES QUE FAN QUE NOS EMOCIONEMOS E NOS CHEGAN AO CORAZÓN.

NON ATOPAMOS MELLOR MANEIRA DE DESPEDIRNOS E DESEXARVOS A TODOS BO NADAL QUE CON ESTAS IMAXES QUE CONFIRMAN OS DITOS QUE TANTAS VECES OIMOS E QUE FOI POSIBLE GRAZAS Á COLABORACIÓN DE TODOS OS NENOS E NENAS DO COLE, PROFES, ANPA, OS NOSOS MAIORES (residencia de anciáns de Oleiros), FAMILIAS... ESTE É O RESULTADO DAS BOAS INTENCIÓNS E DO TRABALLO FEITO CON MOITO AGARIMO.

BO NADAL E FELIZ 2018!!

INFORMACIÓN IMPORTANTE SOBRE O COMEDOR!!!

Bo día familias,

No seguinte enlace adxunto as propostas de concesión ou denegación das axudas para o comedor.

Un saúdo.

COMEZA A PONTE DE DECEMBRO!!!!! :)

BOAS FAMILIAS!

Como xa sabedes o 6,7,8,9 e 10...NON TEMOS CLASE. Volveremos a vernos o Luns 11 de Decembro coas pilas cargadas.

Esperamos que pasedes unha moi boa ponte!!

ALERTA LARANXA PARA O 22 DE NOVEMBRO

Bo día,

Informamos tamén por aquí que para o día 22 de Novembro quedan suspendidas as actividades no exterior debido ás condicións meteorolóxicas.

Isto tamén afecta as actividades extraescolares que se fan pola tarde no cole.

Un saúdo

III EXPOSICIÓN DO OUTONO

Ola de novo familias,

No mes de Novembro que acaba de comezar, faremos no colexio a III EXPOSICIÓN DO OUTONO, con manualidades feitas con castañas, follas, mazarocas de millo, piñas.... Podedes participar traendo o voso traballo ata o 15 de novembro co nome e curso do nen@ nun lugar ben visible.

Moitas grazas a todos e todas pola vosa colaboración.

fd074d763eaa51796771eb84d3926faf.jpg

ACHÉGASE O .... "MAGOSTOMAÍN" !!!

Este ano celebraremos no cole o...  MAGOSTOMAÍN !!!

Nesta festa conmemoraremos o Samaín e o Magosto. O alumnado poderá participar :

-VI EXPOSICIÓN DE CABAZAS. Os nenos/as poderán traer unha cabaza decorada a partir do xoves 26 para que forme parte da exposición de cabazas que terá lugar no colexio.

-MAGOSTO. O martes, 31 de outubro celebraremos o Magostomaín no colexio cos amigos e amigas, polo que vos pedimos que traian unha presa de castañas xa picadasa partir do luns 30.

O martes todos os nenos e nenas que queiran poden vir disfrazados ao cole.

MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN E ESPERAMOS QUE PASEDES UN MAGOSTOMAÍN

TERRORÍIIIIIFIIIIICOOOOOOOOO!!!

NORMATIVA PARA A SAÍDA DE ALUMNOS/AS DO COLEXIO E DO AUTOBÚS

INSTRUCIÓN 9/2017 DA SECRETARÍA XERAL TÉCNICA POLA QUE SE ESTABLECEN RECOMENDACIÓNS SOBRE A SAÍDA DO ALUMNADO TANTO DO CENTO COMO DO AUTOBÚS ESCOLAR.

PREME NO ARCHIVO ADXUNTO PARA DESCARGAR TODA A INFORMACIÓN.

CONVOCADAS AS BECAS DE ASISTENCIA AO COMEDOR ESCOLAR

CONVOCADAS AS AXUDAS DE ASISTENCIA AO COMEDOR ESCOLAR.

NOS ARCHIVOS ADXUNTOS TEDES AS BASES DA CONVOCATORIA E OS DOCUMENTOS DE SOLICITUDE.

SÓ TEDES 15 DÍAS!!!!