Sesión

REUNIÓNS COAS FAMILIAS

Bo día,

A continuación poñemos os días e as horas das reunións de cada titoría:

EDUCACIÓN INFANTIL

-4º Educación Infantil : LUNS, 4 DE NOVEMBRO

-5º Educación Infantil : LUNS ,14 DE OUTUBRO ás 17:00h.

-6º Educación Infantil : LUNS, 21 DE OUTUBRO ás 17:00h.

EDUCACIÓN PRIMARIA

-1º Educación Primaria : LUNS, 30 SETEMBRO ás 16:00h.

-2º Educación Primaria : LUNS, 30 SETEMBRO ás 17:00h.

-3º Educación Primaria : LUNS, 7 OUTUBRO ás 17:00h.

-4º Educación Primaria : LUNS, 7 OUTUBRO ás 17:00h.

-5º Educación Primaria : LUNS, 23 SETEMBRO ás 16:00h.

-6º Educación Primaria : LUNS, 23 SETEMBRO ás 16:00h.

FAMILIAS DE 5º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

FAMILIAS DE 5º EP

Como xa sabedes este curso 2019-2020 o CEIP LUIS SEOANE incorpórase á E-DIXGAL para o alumnado matriculado en 5º EP , polo tanto non teñen que adquirir libros de texto

Os novos equipos xa están no centro e no mes de setembro asignarase un por cada alumn@ e convocarase a unha reunión informativa para as familias .

A lista co resto de material será entregada o primeriro día de clase.

Podedes ler a presentación do proxecto e o seu funcionamento pinchando na fotografía:

LISTAXE AULAS

Bo día,

Xa podedes consultar a listaxe de aulas no taboleiro do colexio. Estas listas poden sufrir modificacións debido a novas incorporacións.

Un saúdo

REUNIÓN FAMILIAS ALUMNOS DE 3 ANOS

Queridas Familias:

Con motivo da incorporación do vos@ fill@ ao noso colexio, dende o Departamento de Orientación e, en coordinación cas titoras, queremos convidarvos a participar nunha xuntanza na que se plantexen temas que axuden ás familias a responder ás cuestións que de seguro vos estades facendo: qué se fai no colexio? , quén está dentro? , para qué serve?...

O colexio é un lugar de xogo, aprendizaxe e interacción social , familiais e profesorado deben estar atentos para que a escolarización se realice de forma natural.

Vós, como país, xogades un papel moi importante neste momento, a adaptación dos fillos estará condicionada por cómo asumades a separación, os vosos temores, as vosas expectativas, a ansiedade, a seguridade ou inseguridade na decisión tomada e a confianza que tedes nas súas posibilidades. Estes sentimentos poden ser trasmitidos por vós a través de manifestacións de excesiva preocupación, anguria, etc., que son captadas polos menores respondendo inconscientemente a elas de forma negativa.

"Os primerios día de colexio son moi importantes na vida familiar.

A escola é a continuidade da familia, é  o primeiro medio de

socialización e o porfes@r debe asumir ese rol. O alumnado non

coñece nin a estrutura nin o funcionamento, por elo o traballo de

adaptación e comprensión son prioritarios na progamación do

acceso ao colexio".

Para superar dúbidas, temores e ansiedades é obrigado potenciar os contactos centro – familia, antes e despois da incorporación ao centro polo que convocámosvos a unha reunión (sen nenos e nenas)na Sala de Usos Múltiples (1º andar) para o luns 9 de Setembro as 12:00h (rogamos asistan pais/nais e/ou adultos de referencia para os nenos)

Estamos segur@s de que a experiencia será proveitosa para tod@s e contribuirá a achegarnos un pouco mais si cabe.

Graciñas e una forte aperta

O Equipo Docente do CEIP Luís Seoane

AXUDAS PARA ASISTENCIA A COMEDORES ESCOLARES-CONCELLO OLEIROS

Bo día, familias,

Nesta entrada podedes informarvos sobre as axudas para asistencia a comedores escolares no curso 2019/2020 por parte do Concello de Oleiros.

Tedes ata o 30 de setembro para solicitala!!!

CURSO 2019/2020

Bo día, familias,

Non queda nada para o comezo do novo curso escolar. Deixamos nesta entrada o calendario escolar do 2019/2020.

A aclaración dos días marcados podedes consultalo no archivo adxunto.

Vémonos en nada!! Aproveitade os últimos días!!

DÍA PARA RECOLLER LIBROS DO FONDO DA XUNTA

Infórmase de que

MÉRCORES, 4 SETEMBRO

HORARIO DE 11:30H A 13:00H

LUGAR: COLEXIO

entregaranse os libros correspondentes ao fondo de axuda da xunta.

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDO LIBROS DA XUNTA DE 3º A 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Bo día,

Adxuntamos a listaxe definitiva de axuda do fondo solidario de libros de texto, tanto os admitidos como os excluídos.

Nesta lista xa podedes ver os libros que se vos conceden.

Tamén as podedes consultar no taboleiro do colexio.

Un saúdo.

RECOLLIDA DE CHEQUES DO FONDO DA XUNTA

Bo día,

Informamos que xa podedes pasar a recoller os cheques de material do fondo da xunta.

Canto antes veñades moito mellor!!! ;)

Graciñas

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS DO FONDO DA XUNTA

Bo día,

Adxuntamos a esta publicación a listaxe provisional de admitidos e excluídos no reparto de libros correspondentes ao fondo  da xunta.

Tamén se pode consulta no taboleiro do noso colexio.

A partir desta publicación tedes dous días para posibles reclamacións.