Sesión

blogue deluisseoane

COÑECEDES O NOSO COLE?

Temos as Xornadas de aportas abertas o MARTES 26 de Febreiro ás 17:30 h.

Pero podedes coñecer un pouquiño máis sobre o noso centro a través da seguinte presentación.

Benvidos ao noso cole!

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

Bo día, familias!!!!

Informamos de que o día 26 de febreiro, ás 17:30 horas, todas as familias interesadas en coñecer as instalacións do colexio porderán facelo nunha visita guiada con algúns mestres do colexio.

Agardámosvos!!

ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN AO NOSO CENTRO

Bo día, familias!!!

Informamos de que o alumnado de nova incorporación ao noso centro para o curso 2019/2020 (nenos que comezan o colexio por primeira vez ou nenos e nenas que veñan doutros centros) deberán presentar a solicitude de admisión do 1 ao 20 de marzo no noso centro.

Podedes atopar toda a información no seguinte enlace:

Benvidos!!!

ALUMN@S DE 6º DE PRIMARIA-SOLICITUDE DE RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 2019/2020

Bo día, familias!!!!

O alumnado de 6º de primaria que queira continuar o seus estudos de secundaria no centro ao que estamos adscritos, o IES María Casares (Bastiagueiro), deberá presentar a solicitude de reserva de praza no noso centro (Ceip Luis Seoane) do 1 ao 15 de febreiro. Será o noso centro o que envía estas solicitudes ao instituto.

Aqueles que decidan ir a outro instituto, deberán ir directamente a ese centro para informarse.

Podedes ver toda esta información no seguinte enlace:

ACLARAMOS QUE:

O alumnado que no curso 18/19 estea matriculado no noso centro e permaneza no curso 19/20 non deberá realizar reserva nin admisión. A matrícula é automática.

FESTEXOS POLO DÍA DA PAZ

Este mércores, día 30 de xaneiro, festexamos cun pequeno acto no que participou todo o colexio o Día da Paz.

Ao longo destas semanas cada clase elaborou varios bloques con palabras positivas relacionadas coa Paz para construir un muro positivo e tiramos ao lixo palabras negativas. Para finalizar a festa todo o cole bailou e cantou o noso Rap da Paz.

Foi un día estupendo a pesares do tempo!!!

Podedes ver unha pequena mostra aquí:

O RAP DA PAZ DO LUIS SEOANE

COMEZA A SEMANA DA PAZ NO LUÍS SEOANE ONDE, POR SUPOSTO, NON PODE FALTAR O NOSO RAP CREADO O CURSO PASADO. AQUÍ PODEDES VELO:

O NOSO COLE CHEGA Á ANTÁRTIDA

NO NOSO COLE ESTAMOS COMPROMETIDOS CÓ MEDIO AMBIENTE INTENTANDO FACER UN PLANETA MÁIS LIMPO E SAN. POR ISO COLABORAMOS NA CAMPAÑA DE APADRIÑAMENTO DE PINGÜÍNS NA ANTÁRTIDA 2019.

TEMOS O GOZO DE PRESENTARVOS A LUISIÑA:

ENRÓLATE COA MÚSICA 2º PRIMARIA

Os dalumnos e alumnas de 2º de Educación Primaria participaron na actividade promocionada polo Concello de Oleiros “Enrólate coa música” na Fábrica.

Alumnos e mestras gozaron moitísimo nas actividades propostas!

Podedes ver as fotografías no seguinte enlace:

I CERTAME AS MULLERES EXTRAORDINARIAS DAS NOSAS VIDAS

Para os festexos polo 8 de Marzo do día da Muller, convocamos para todo a etapa de Educación Primaria o primeiro concurso sobre AS MULLERES EXTRAORDINARIAS que nos rodean.

Son moitas as mulleres, moitas veces descoñecidas, que forman parte da nosa familia ou formou parte de ela, e as queremos coñecer.

Os nenos e nenas poden elexir a unha muller da súa familia para facer unha presentación sobre ela. É un traballo libre có formato que máis lles guste: cartolina, lapbooks, entrevistas, folio... que poden acompañar con fotografías, debuxos, imaxes...

De todos os traballos que participen faremos unha pequena selección para elaborar un vídeo para celebrar o día 8 de Marzo e que se publicará na páxina do colexio.

Animádevos a participar, investigar e colaborar cós vosos fillos e fillas!!

Os alumnos e alumnas de Educación Infantil participarán neste certame cun debuxo sobre unha muller extraordinaria da súa familia, que seguro serán obras de arte!!

RESOLUCIÓN DA SUBVENCIÓN PARA A PROMOCIÓN E DIFUSIÓN DA CULTURA E O DEPORTE ANO 2018 DO CONCELLO DE OLEIROS

Familias, bo día e bo inicio do 2º trimestre,

Non podemos empezar de mellor maneira que coa notificiación da concesión da subveción para a promoción e difusión da cultura e o deporte do Concello de Oleiros.

Podedes ver os detalles no adxunto desta mensaxe.

MOITÍSISMAS GRAZAS AO CONCELLO DE OLEIROS