ADMISIÓN DE ALUMNADO CURSO 2021-2022

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS

Pode consultarse:

• No taboleiro interior do centro
  • Na aplicación AdmisionAlumnado  (coa Chave365 ou certificado electrónico)

NOTA: TODO O ALUMNADO DE ED. INFANTIL FOI ADMITIDO

CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN 2021-22

SOLICITUDE DE ADMISIÓN

Prazo aberto do 1 de marzo ao 20 de marzo

• Pódense presentar as solicitudes en formato de papel (modelo ED550B) neste centro (CEIP Francisco López Estrada) ou a través da aplicación ADMISIONALUMNADO

As letras de prioridade que afectan ao primeiro apelido son as letras "W" e "S"; asimesmo, afectan ao segundo apelido as letras "B" e "F".

RESERVA DE PRAZA

Dende o 11 de xaneiro ata o 8 de febreiro (ambos inclusive) queda aberto o prazo de solicitude de reserva de praza  nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa. Pódense presentar as solicitudes en formato de papel (modelo ED550A) neste centro (CEIP Francisco López Estrada) ou a través da aplicación "admisionalumnado"

MODELO ED550A-GALEGO

MODELO ED550A-CASTELÁN