LISTAXE DEFINITIVA FONDOLIBROS 2019-20

FisikaArloak

No seguinte ficheiro  adxunto, públicase a listaxe definitiva para os solicitantes de axudas do Fondo Solidario para o curso 2019-20. Os libros repartiranse en setembro ao comezo do curso.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO 2019-2020

Resultado de imagen de libros de texto

No ficheiro adxunto pódese consultar as listaxes de libros de texto para o vindeiro curso.

As listaxes de material escolar publicaranse en setembro, antes do comezo do curso

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2019-20

Publícase no Diario Oficial de Galicia  do día 20 de maio de 2019, a Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e material escolar, destinada ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en  centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20.

Prazo de solicitude : ata o 21 de xuño

As solicitudes pódense tramitar preferiblemente por vía electrónica, nos formularios dispoñibles na aplicación  da Consellería de Educación  FONDOLIBROS, na SEDE ELECTRÓNICA  da Xunta de Galicia e opcionalmente de forma presencial  na secretaría do centro onde estén admitidos para o curso 2019-2020 ( impresos  dispoñibles tamén na conserxería)

LISTAXES DEFINITIVAS PROCESO DE ADMISIÓN 2019-20

Con data 14 de maio de 2019, publícanse as LISTAXES DEFINITIVAS de admitidos de non admitidos para o curso 2019-2020.

As listaxes  poderán ser obxeto de recurso de alzada ante a Xefatura Territorial de Educación, Universidade e Formación Profesional no prazo dun mes desde o día seguinte á publicación das mesmas.

O alumnado admitido deberá formalizar a  matrícula entre os días 20 e 30 de xuño.

A información sobre a matrícula, actualizarase nas próximas semanas e estará dispoñible a través do menu>secretaría> matrícula e tamén na conserxería do centro.

Nova composición do Consello Escolar

Tras o proceso electoral levado a cabo este curso, o luns día 10 de decembro constituíuse o novo Consello Escolar, quedando a  súa composición como segue:

• Presidente: Andrés Soto Domínguez
  • Xefa de estudos: Rosa Velasco González
  • Secretaria: Mª Pilar Miner Pino
  • Representantes de mestres: Yolanda Blanco Pardo, Sandra Chaves Eijo, Begoña Pena Martínez, Lorena Rivas González e Carmen Rodríguez Blanco.
  • Representantes de pais e nais: Leticia Barbadillo Vázquez, Vanesa Cruz Campos,  Evangelina Díaz Sóñara  e Francisco Dinis Díaz Gallego
  • Representante da ANPA: Beatriz Castro Pico
  • Representante do Concello: Francisco Javier Mato Fariña
  • Representante de administración e servizos: Beatriz Nuñez Castelo

NADAL 2017

Xa está aquí decembro. Este mes tan especial para os nenos e nenas cada día é unha ilusión, unha mensaxe, unha sorpresa..., un anaquiño do noso corazón.

Resultado de imagen de imaxen nadal

Exposición 100 anos de historias. Escolas Labaca 1915-2015.

No seguinte enlace podedes acceder aos contidos da exposición "100 anos de historia. Escolas Labaca 1915-2015" que tivo lugar o ano pasado na nosa escola.

Vídeo da conmemoración oficial do centenario

Xa se pode ver en Internet o vídeo da participación dos alumnos no acto oficial de conmemoración do centenario do colexio Labaca que celebramos o pasado 18 de maio.

Captura do vídeo do acto conmemorativo

Xa se pode ler a revista de 2015

Como cada curso, vimos de publicar a revista que temos elaborado ao longo de este curso 2014-2015. A revista, con información e imaxes de todas as actividades levadas a cabo durante o curso, está dispoñible para lectura en liña.

Portada da revista do curso 2015

Festa do centenario

Este venres día 12 terá lugar, a partir das catro da tarde, a festa de celebración do centenario do colexio Labaca. Haberá actividades como un concurso de buxainas ou as propostas da ludoteca Xiramundos, e tamén lambetadas como un carriño de xeados. Ademais, para poñerlle música, terá lugar unha actuación do grupo Mamá Cabra.