ADMISIÓN ALUMNADO 2019-20

Rematado o prazo de presentación de solicitudes, informamos que o número de solicitudes supera o número de vacantes ofertadas, polo que queda aberto un novo prazo do 23 de marzo ata o 5 de abril,  para presentar a documentación xustificativa dos criterios baremables, alegados na solicitude ( se non se aportou xa xunto coa solicitude).

A listaxe provisional publicarase antes do 25 de abril.

XORNAL 2017-18

Aquí tedes un enlace para acceder á última edición do xornal.

Que o disfrutedes moito !!

Xornal escolar 2017-18

Nova composición do Consello Escolar

Tras o proceso electoral levado a cabo este curso, o luns día 10 de decembro constituíuse o novo Consello Escolar, quedando a  súa composición como segue:

• Presidente: Andrés Soto Domínguez
  • Xefa de estudos: Rosa Velasco González
  • Secretaria: Mª Pilar Miner Pino
  • Representantes de mestres: Yolanda Blanco Pardo, Sandra Chaves Eijo, Begoña Pena Martínez, Lorena Rivas González e Carmen Rodríguez Blanco.
  • Representantes de pais e nais: Leticia Barbadillo Vázquez, Vanesa Cruz Campos,  Evangelina Díaz Sóñara  e Francisco Dinis Díaz Gallego
  • Representante da ANPA: Beatriz Castro Pico
  • Representante do Concello: Francisco Javier Mato Fariña
  • Representante de administración e servizos: Beatriz Nuñez Castelo

NADAL 2017

Xa está aquí decembro. Este mes tan especial para os nenos e nenas cada día é unha ilusión, unha mensaxe, unha sorpresa..., un anaquiño do noso corazón.

Resultado de imagen de imaxen nadal

Exposición 100 anos de historias. Escolas Labaca 1915-2015.

No seguinte enlace podedes acceder aos contidos da exposición "100 anos de historia. Escolas Labaca 1915-2015" que tivo lugar o ano pasado na nosa escola.

Vídeo da conmemoración oficial do centenario

Xa se pode ver en Internet o vídeo da participación dos alumnos no acto oficial de conmemoración do centenario do colexio Labaca que celebramos o pasado 18 de maio.

Captura do vídeo do acto conmemorativo

Xa se pode ler a revista de 2015

Como cada curso, vimos de publicar a revista que temos elaborado ao longo de este curso 2014-2015. A revista, con información e imaxes de todas as actividades levadas a cabo durante o curso, está dispoñible para lectura en liña.

Portada da revista do curso 2015

Festa do centenario

Este venres día 12 terá lugar, a partir das catro da tarde, a festa de celebración do centenario do colexio Labaca. Haberá actividades como un concurso de buxainas ou as propostas da ludoteca Xiramundos, e tamén lambetadas como un carriño de xeados. Ademais, para poñerlle música, terá lugar unha actuación do grupo Mamá Cabra.

Exposicións e acto de celebración do centenario

Seguindo coa axenda de actividades co gallo dos cen anos da fundación do colexio Labaca, durante o mes de maio celebraránse dúas exposicións e máis un acto oficial, o día 18, de conmemoración do Centenario.

As mostras que xa se poden visitar de infantil son a “Aula Centenaria” e máis “Como era o noso barrio”, e están abertas ata o día 27 de maio en horario de 17.00 a 19.00 na Biblioteca e no patio de Educación Infantil respectivamente.

A primeira das mostras está elaborada a partir de materiais cedidos polo Museo Pedagóxico Galego (MUPEGA) e outros procedentes dos fondos do CEIP Labaca e recrea, como indica o seu nome, un aula escolar de hai cen anos.

A segunda pola súa banda, presenta unha perspectiva da cidade e da educación ao longo destes cen anos. Está organizada pola ANPA do centro en colaboración do Colectivo 1AUN, Asociación Cultural para a investigación do territorio e a súa divulgación. Foi elaborada a partir de documentos fotográficos e planos aportados polo Concello da Coruña e institucións diversas, así como polas familias do propio centro.

Ademais, o próximo luns 18 de maio fará exactamente 100 anos que o alcalde da Coruña, don Gerardo Abad Conde, asinou o documento polo que se autorizaba aos irmáns Labaca a posta en funcionamento das recen construídas Escolas do Ave María. Con tal motivo terá un acto académico de conmemoración do Centenario das Escolas Labaca que contará coa actuación do grupo Ponte das Artes. Será as 18.00 horas no ximnasio do propio colexio.

Máis centenario na rede

Unha nova páxina de información vén de unirse á comunidade virtual do CEIP Labaca. Trátase do Blog do Centenario, onde poderedes atopar todas as novas trelacionadas coas actividades dos cen anos do colexio. Convidámosvos a consultalo no apartado Os nosos blogs, onde atoparedes tamén as ligazóns dos outros diarios da escola, como o de 4º de Infantil ou o da Biblioteca.