Exposicións e acto de celebración do centenario

Seguindo coa axenda de actividades co gallo dos cen anos da fundación do colexio Labaca, durante o mes de maio celebraránse dúas exposicións e máis un acto oficial, o día 18, de conmemoración do Centenario.

As mostras que xa se poden visitar de infantil son a “Aula Centenaria” e máis “Como era o noso barrio”, e están abertas ata o día 27 de maio en horario de 17.00 a 19.00 na Biblioteca e no patio de Educación Infantil respectivamente.

A primeira das mostras está elaborada a partir de materiais cedidos polo Museo Pedagóxico Galego (MUPEGA) e outros procedentes dos fondos do CEIP Labaca e recrea, como indica o seu nome, un aula escolar de hai cen anos.

A segunda pola súa banda, presenta unha perspectiva da cidade e da educación ao longo destes cen anos. Está organizada pola ANPA do centro en colaboración do Colectivo 1AUN, Asociación Cultural para a investigación do territorio e a súa divulgación. Foi elaborada a partir de documentos fotográficos e planos aportados polo Concello da Coruña e institucións diversas, así como polas familias do propio centro.

Ademais, o próximo luns 18 de maio fará exactamente 100 anos que o alcalde da Coruña, don Gerardo Abad Conde, asinou o documento polo que se autorizaba aos irmáns Labaca a posta en funcionamento das recen construídas Escolas do Ave María. Con tal motivo terá un acto académico de conmemoración do Centenario das Escolas Labaca que contará coa actuación do grupo Ponte das Artes. Será as 18.00 horas no ximnasio do propio colexio.

story | by Dr. Radut