Nadal

Despedida do ano

20 de decembro de 2019

Hoxe, as nenas e nenos de 3º celebramos co resto do alumnado do centro o noso propio Fin de Ano, do que deixamos un vídeo. Tamén rematamos este ano amosando as postais de Nadal coas que participamos no concurso organizado polo Concello de Carballo. Bo Nadal e ata o 2020!

Nadal 2019

19 de decembro de 2019

Deixamos aquí o vídeo que nos acompañou durante a actuación das nenas e nenos de 3º no Festival de Nadal 2019: "Quérote máis!".

NADAL LITERARIO 2019

BO NADAL A TOD@S

NADAL 2018

OS/AS ALUMNOS/AS DE 1º E DE 2º PASÁRONNO MOI BEN DECORANDO O COLE E ENSAIANDO PARA O FESTIVAL DO NADAL 2018!!!!!!

Festival de Nadal

Xa estamos de volta! O pasado 20 de decembro foi o festival de Nadal, que celebramos no Pazo da Cultura. Foi un día moi especial e queremos compartir un pequeno recordo con todos vós. Nos seguintes enlaces podedes visualizar as diferentes actuacións coas que nos deleitou o alumnado:

TALLER DE POESÍA: NADAL

POEMAS DE NADAL

Adiantándose aos talleres de poesía que levaremos a cabo nos vindeiros meses no centro (dentro do proxecto de biblioteca BiblioPoemando), o alumnado de 5º de Educación Primaria quixo iniciarse na creación dos seus propios poemas con motivo destas datas festivas!

O resultado destas creacións é estupendo. Esperamos que desfrutedes léndoas tanto coma nós. Noraboa a todos polo enxeño creativo na redacción destes poemas!!!

NADAL SENTIMENTAL

NADAL SENTIMENTAL NO CEIP GÁNDARA SOFÁN

Ola a todas e todos, o Nadal está aí ben pretiño e no cole levamos días traballando para decoralo ben bonito. Este ano o noso alumnado deixou escritos os seus desexos para o ano novo. Merece a pena lelos!!!

Aquí deixamos unha mostra:

Musicando o Nadal

Velaquí as nosas fermosas árbores de Nadal con fragmentos das cancións que cantamos no Nadal

NADAL NO TABOLEIRO DA LINGUA

Xa entrados no mes de decembro, dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega decidimos poñer en marcha unha actividade consistente en "dar as grazas" de xeito anónimo a un ou varios amigos por algo bo  que tivesen feito por nós.

Para elo empregamos o Taboleiro da Lingua, no que cada quen podía escribir en plantillas con forma de "globo" o agradecemento que desexase.

Partimos do lema: "Grazas amig@ por..." e cada quen aportou a súa mensaxe.

Mirade o resultado!!

ESTAMOS MOI CONTENTOS COA ACOLLIDA DA ACTIVIDADE E COAS FERMOSAS PALABRAS QUE NAS MENSAXES PUIDEMOS LER!!

TALLERES DE NADAL

PARA REMATAR O TRIMESTRE DUN XEITO DIFERENTE, ESTE ANO DECIDIMOS LEVAR A CABO DIFERENTES TALLERES DIRIXIDOS POLO PROFESORADO.

EDUCACIÓN INFANTIL E 1º E 2º DE EDUCACIÓN PRIMARIA ESTIVEMOS XUNTOS E PASÁMOLO XENIAL!!!!