Outubro 2020

Día da biblioteca. Conto Lúa, Lúa, Sol

Dende a aula de 3 anos celebramos o días das Bibliotecas coa lectura do conto Lúa, Lúa, Sol.

"Era unha vez un corno de unicornio"

Para conmemorar o Día da Biblioteca, o alumnado de 4º le "Era unha vez un corno de unicornio".

Bruxa e familia, de Paula Carballeira

Para conmemorar o día da Biblioteca, o alumnado de 5º curso recoméndanos Bruxa e familia, de Paula Carballeira.

CONMEMORACIÓN DÍA BIBLIOTECA

Para conmemorar o día da bibliotea, o alumnado de 6º de primaria decidíu ler o famoso conto infantil...

A QUE SABE A LÚA?

Desexamos que vos guste

A que sabe a lúa? - La república de las letras

DÍA DA BIBLIOTECA 2020

24 DE OUTUBRO: DÍA DA BIBLIOTECA: ESCOITA OS NOSO CONTOS!!!

O vindeiro sábado 24 de outubro conmemoramos o Día da Biblioteca e queremos celebralo lendo varios contos que serán publicados mañá neste blog de biblioteca e nos respectivos blogs de aula.

O alumnado de 3 anos lerá o conto LÚA LÚA SOL.

O alumnado de 4 anos lerá o libro FROITAS.

O alumnado de 5 anos lerá o libro ANIMAIS.

A vaca que puxo un ovo

Para celebrar o "Día das Bibliotecas" as nenas e nenos de terceiro queremos compartir convosco a lectura do conto "A vaca que puxo un ovo". Esperamos que vos guste.

Lectura de "Animais" - nenos e nenas de 5 anos

Os nenos e nenas de 6º de infantil eleximos o libro "Animais" para conmemorar o día das bibliotecas deste ano 2020.

Esperamos que vos guste :)

CONTO FROITAS (4 ANOS)

O conto que eliximos en 4 anos para conmemorar o Día das Bibliotecas 2020 foi Froitas de Kalandraka. Esperamos que desfrutedes da nosa versión!

FESTEXAMOS O DÍA DA BIBLIOTECA

A clase de 2º EP quixo festexar o Día da Biblioteca lendo o conto: A toupiña que quería saber quen lle fixera aquilo na cabeza. Desexamos que vos guste!

DÍA DA BIBLIOTECA

O alumnado de 1º de primaria estivo lendo varios libros da