Xaneiro 2018

CARREIRA SOLIDARIA SAVE THE CHILDREN

Hoxe celebrouse no noso centro a CARREIRA SOLIDARIA en favor de SAVE THE CHILDREN, todos puxemos o mellor de cada para que neste Día da Paz, fósemos moi SOLIDARIOS e,  temos que recoñecer que o esforzo e a solidariedade foron protagonistas no Gándara-Sofán. Se esforzaron moito e percorreron centos de quilómetros solidarios.

GRACIAS A TOD@S POR COLABORAR!!!  PINCHADE AQUÍ, E VEREDES AS FOTIÑOS.  e aquí a nova na VOZ DE GALICIA,  e tamén os enlaces coa web SAVE THE CHILDREN.

CARREIRA SOLIDARIA SAVE THE CHILDREN

RESULTADOS DOS NOSOS ALUMN@S NO CROSS DOS MENHIRES

SE PINCHADES NO SEGUINTE LINK, PODEDES VER A CLASIFICACIÓN DOS NOSOS ALUMN@S NO CROSS DOS MENHIRES, EN A CORUÑA, FELICITACIÓNS A TOD@S E PARA O ANO QUE VEN, VOLTAREMOS SEGURO!!!!!

RESULTADOS DA PROBA

PODEDES VER ALGUNHA FOTIÑO NESTE ENLACE,

GALERÍA DE IMAXES

RESULTADOS DOS NOSOS ALUMN@S NO CROSS DOS MENHIRES

FASE INTERCOMARCAL OS MENHIRES EN A CORUÑA

O vindeiro sábado 20 de Xaneiro, once alumn@s do noso centro participarán na fase intercomarcal de Campo a Través, a celebrar no circuito dos Menhires, na Torre, en A Coruña, estes corredores foron clasificados na fase local celebrada no mes de novembro en Carballo, organizada polo Concello e o Servizo Provincial de Deportes da Xunta de Galicia.

Aquí vos deixamos o enlace cos alumn@s clasificados...e

CLASIFICADOS

SORTE A TOD@OS O SÁBADO!!!!

FASE  INTERCOMARCAL OS MENHIRES EN A CORUÑA

CARREIRA SOLIDARIA SAVE THE CHILDREN NO GÁNDARA-SOFÁN

Un curso mais o noso centro levará a cabo o vindeiro 30 de xaneiro a CARREIRA SOLIDARIA en favor da entidade SAVE THE CHILDREN. A través desta iniciativa nos movilizamos e loitamos para defender os dereitos dos nenos en risco de morrer de fame, é o  obxetivo da carreira nos centros educativos organizadores. Cada kilómetro recorrido conta para chegar á meta: conseguir que todas as nenas e nenos do mundo teñan asegurado ó cumprimento dos seus dereitos. Trátase de sensibilizar e recaudar fondos para defende-los dereitos doutras nenas e nenos nunha situación máis vulnerable.

Como nas edicións anteriores esperamos a vosa colaboración na iniciativa e que o alumnado comprenda a importancia desta xornada.

Vos deixamos o enlace coa web SAVE THE CHILDREN_KILÓMETROS DE SOLIDARIEDADE

CARREIRA SOLIDARIA SAVE THE CHILDREN NO GÁNDARA-SOFÁN